Athina' Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 .....og har det stemt eller skjedd? Jeg snakket med henne(hun tok mrg på kornet på hva jeg ville vite og hvorfor jeg ringte og hvordan jeg hadde det før jeg sa noe-fikk ikke si noe) og hun fortalte litt av hvert og jeg håper mye av det stemmer/skjer :-) For de som lurer på hvem eth er.... hun spår over tlf, vært i aviser og blitt testa av de osv....
Babyønske �� Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Nå ble jeg spådd for bare 2 uker siden, så noe av det jeg ble spådd har jo ikke skjedd enda. Men alt av det som ble sagt om meg og sambo sånn generelt stemte, så jeg har i grunn tro på at det som ble sagt om framtida også vil skje......
Gemini7 Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Ja, eth spådde meg i fjor sommer og mye har så langt stemt! Mye av det mer generelle om meg oså. Spent på om det hun sa om karriereskifte stemmer med tiden..
Gemini7 Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Forrestem Athina; du sa hun tok deg på kornet mht hva du ville spørre om og begynte snakke om det før du fikk sagt noe.. Hvis det første hun sa var "gjelder det kjærlighet?" så var akkurat det kanskje tilfeldig:) Dette er nemlig eths sterke side å spå, så hun pleier å begynne med å spørre om det, har jeg inntrykk av. Jeg har ringt to ganger og ikke lurt på kjærl, men ble spurt om dette begge ganger. Det samme ble venninna mi. Men - det er jo mange som lurer på nettopp dette da. Elllers var eth altså veldig treffsikker for min del:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 vil ringe men finner ikke prisen..er det 25kr i minuttet?? hmm...hvor lenge spår hun da+
Athina' Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2008 Oi så spennende det vil bli fremover da :-)) Gemini: Var ikke det hun tok meg på kornet på, det var hvordan jeg hadde det og følte det akkurat nå - både når det gjaldt meg og i forhold til bf. Skal bli interessant fremover for å se om noe vil stemme :-) Bella: Hun snakker til du sier ok da har jeg fått svar på det jeg lurte på, hun snakker ikke for å få det til å koste mest mulig. Heller ikke småprat om vær og vind. Hun er heller ikke generell, går rett på sak og forteller deg ikke hva du vil høre. JEg snakket vel med henne i 10 minutter men det var for at jeg lurte på en del :-)
Athina' Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2008 Og jeg tror det er 26 kr pr min
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Jeg ble ikke spådd av eth, men var en av de andre der. husker ikke navnet, men hun var helt rå :-D Visste nøyaktig hvilke situasjon jeg var i da, hva som hadde skjedd før i forhold til svangerskap osv. Hun sa også at det ikke var lenge til jeg ble gravid, så håper hun har rett ;-)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Vet ikke om det var eth jeg snakka med, men jeg ringte i hvertfall et av hennes nr på tampen av svangerskapet for å høre om det snart var fødsel på gang. Dama jeg prata med var forsåvidt trivelig, men spådommen stemte overhodet ikke. Virket ikke som hun "så" noe som helst, egentlig. Dessverre...
kropp Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 kan noen gi meg tlfnummeret til denne spådama?
sorlandet Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 At dere gidder å buker penger på dette:) Det som skjer, det skjer...
Gemini7 Skrevet 19. februar 2008 #12 Skrevet 19. februar 2008 Team eth har flere ulike nr, bare søk opp team eth på nettet så får du opp hjemmesida deres. Jeg ringte dette nr deres: 829 95 229, da jeg hadde mistet forlovelsesringen min. Og hun jeg snakket med så nøyaktig hvor den lå og hvordan den var havnet der, på bare et par min. Jeg gikk rett bort til sofaen og stakk hånden mellom sprekkene etter jeg la på, og der lå ringen, som hun hadde sagt! (datteren min som hadde puttet den der, det så hun også). Hun var nordfra og jeg tror hun het Eva. Ringte henne senere også etter at jeg ikke fant igjen en dyr kjole. Hun så tydelig da at den lå krøllet sammen i en bag i et mørkt rom. Og ganske riktig- fant den i kjellerboden i en bag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå