Gå til innhold

savner en god natt søvn... =)

1+2=3barn

Anbefalte innlegg

er i uke 30 på tirsdag.. og verker i bekkenet,ryggen og løper på do hele natten... ligger våken med kribling i beina og smerter i ryggen... ååå jeg gleder meg til de kommer ut.. er lei av å ha vondt og måtte bruke hele kroppen hver gang jeg skal snu meg i sengen i sengen =)

jaja får holde ut noen uker til =)

måtte bare syte litt =)

Fortsetter under...

Aiai, jeg skal huske å nyte nettene mine enn så lenge, skjønner jeg. Jeg er i 27. uke og sover rimelig godt, sånn bortsett fra en dotur de fleste nettene. Snuing er ikke noe særlig, men faktisk så funker det å ligge på ryggen ennå uten at jeg blir svimmel og uten at det gjør særlig vondt.

Håper dere får tatt igjen bittelitt søvn på dagtid, uten at det kanskje er særlig mer komfortabelt...

Jeg går og venter på at nettene skal bli ille,men er i uke 30 og sover som en stein hele natta. Er ikke oppe og tisser en eneste gang. Står opp og tisser når mann og barn står opp. Tisser 4-5 ganger før jeg legger meg, men det er jo mye bedre enn å bli plaga om natta. Legger meg i 23tida og sover minst 12 timer :9

Har ikke alle de nevnte plagene enda men sliter veldig med vond rygg hver natt. Etter 6-7 timer i sengen kan jeg nesten ikke røre meg og lurer på hvordan jeg skal snu meg eller komme ur sengen. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det...kanskje lurt å korte ner nattesøvnen og ta flere søvnpauser på dagtid...kan det være noe eller bare dumt?

Annonse

Morn morn jenter:) Huff ja :/

har det akkurat på samme måten,er 26+2 idag.Det er slitsomt å ikke få sove om natta.Vi får være flinke å utnytte dagen til hvile.

Men vi får da god trening til nattevåkingen som kommer ;)

dere er heldig som ikke plages med verk og dårlig søvn om natta:)

Ha en fin dag :)Nå må minsta til barnehagen!!

En god natt med søvn har jeg vel ikke hatt siden jeg var under tre måneder på vei!

Kan ikke ligge på magen, ikke på ryggen, ikke på høyreside ( for da blir gutten inni der helt rabiat) - så jeg må slenge meg over på venstresiden, på den stakkars lille jenta hver eneste natt - for å sove..

Så går det et par timer før jeg må på toalettet. Så er det opp hver tredje/annen time for å tisse - i tillegg til de hundre gangene jeg må prøve å skifte stilling fordi kroppen verker her og der!

(i tillegg må det nevnes at hver gang jeg bestemmer meg for å hvile/sove, så blir det NM i spark i magen.. )

akk!

Herrefred :D

Ja, sant. Hva er det vi ikke ville gjort for dem :)

SELVOM vi har mye uffer. åkker, hurramegrundt og syting innimellom - er vi utrolig heldige som får lov å bære på to vakre krabater som vi faktisk gjør :)

Så jeg tenker slik som slik, de hundre gangene jeg trasker opp på do om natta , at dette er glemt om noen måneder :)

her kommer kanksje noen trøstende ord.. jeg sov i begynnelsen velldig godt.. men fra kanskje uke 25-32 sov jeg super dårlig.. fant ingen god stilling og var oppe å fløy på do hele tiden... i tilegg brukte jeg mye tid på å tenke på ting jeg måtte få i hus og bekymre meg..

men nå da... sover så sinnsykt hardt.. er oppe på do en gang.. men det er jo ikke noe stress. har roet meg ganske så mye ned tror jeg...har alt i hus og er psykisk klar for at barna skal komme. sover med dobbeldyne alene.. bygger godt opp.. så klarer å finne gode stillinger på siden. sover ca 10-12 timer hver natt som en stein.. sover lite på dagen.. men hviler..

så folkens.. skaff dere dobbeldyne.. evt bruk ammeputen..

håper dere får det som meg, at dere plutselig sover godt igjen..

Jeg er i uke 27 nå og sover fortsatt godt om natta. Har som Bøllefrøene en dobbel dyne for meg selv som jeg danderer mellom beina under magen og støtter ryggen. Det er supert.

Eller tenkte jeg på at det kan jo være madrassen som ikke er helt optimal for dere lenger også. Mannen min hadde veldig mye vondt i ryggen (særlig etter soving) for noen år siden, men etter at vi investerte i en skikkelig seng (Jensen Continentale Royale, tror jeg) har han ikke hatt noen problemer med det....

Tissing om natta er det vel ikke så mye å gjøre med, det skal vel liksom forberede oss til nattamming har jeg hørt....

Fascinerende hvor fort ting forandrer seg. Nå er det vel fem dager siden jeg skrev i denne tråden at nettene er ok, men nå er de ikke like gode lenger. Sover vel greit nok, men ikke like godt som før. Får en slags hold/sting i siden som jeg ligger på, og da føles det rimelig umulig å flytte seg 1 mm - men så må jeg liksom snu meg rundt for at det skal gi seg... Ligge på ryggen går greit ennå, men det er vel bare et tidsspørsmål... Må vel prøve å få lagt inn en dupp eller to på dagtid for å få nok og god nok søvn i løpet av et døgn...

Men for all del - jeg vil ha disse småtrollene inni magen min i maaange uker ennå. Bank i bordet!

Annonse

Ja, sånn hold/sting får jeg også av å ligge på sidene. Også begynner de å sparke så fælt!! Men klarer heldigvis å ligge på ryggen fortsatt, så jeg klarer hvertfall å ligge i senga - om ikke jeg sover så mye :)

Får også veldig vondt rett ved de øverste ribbeina. Har lest et sted at det er fordi babyene presser oppover, men dette er jo hver natt..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...