Gå til innhold

Brio Sing...ble litt usikker jeg....

Anbefalte innlegg

Vi gikk ut og kjøpte oss vogn på fredag, men nå lurer jeg litt....

Noen som har vært og sett på brio sing vognen?

Den virket kjempe lett og fin og var på tilbud til 4000 for både bag og sporsdel...men nå er jeg altså usikker på om valget mitt ble litt farget av at den var på tilbud.

Det jeg tenker mest på er sportsdelen, den har denne berømmelige knekken under knærene som ikke kan rettes ut..det er jo ikke noe behagelig å ligge sånn vell?

Kanskje jeg bare skal kjøpe en ekstra sportsvogn når denne tid kommer?

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136880539-brio-singble-litt-usikker-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvar fann du den på tilbud? Eg har kjempelyst på den sjølv, men har ikkje prøvd den enno.

Trur ikkje det er det verste at knea er bøyde, sjølv om det jo er koseligere med rett sovestilling. Mange som ligg sånn i vogn og søv, spørs vel litt på alder. Eg ville ha prøvd det ut først, ja:-)

Jeg har vurdert den vognen selv...syntes det var godt å se et alternativ til den dyre bugaboo..og topp at den er skandinavisk...

Men mine tvil er ved sportsdelen...enig med deg mht det knekket ved knærne..Også er den noe smal og trang..Kort fra sittedel og ned til beina! Og kalesjen er kort,barnet sitter ikke lunt og godt i ruskevær,for kalesjen kan ikke draes langt nok opp...

LIker dypvogn delen-men har problemer med sportsvognsdelen-og det er jo den man skal bruke lengst...

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg synes ikke det virker som om noen vogn er perfekt jeg.. :( Det er noe galt med alle sammen. Det jeg liker med BRIO sing i forhold til de liknende vognene på markedet er at sportsdelen er vendbar. Det er også en lett og fin vogn med god isolering i bag-delen. Alternativet mitt er Emmaljunga Cangaroo med City Bag, men den er ikke vendbar (-) selv om den virker litt lunere (+).

• 2 uker senere...

Jeg kjøpte Brio sing i dag og hun dama i butikken mente at den knekken bare er bra for barna. Pgr av blodsirkulasjonen :)

Vet ikke om hun bare var ivrig etter å selge vogn, men hun virket oppriktig og det er jo ganske logisk også da.

Jeg synes også det er godt å ligge med bena litt høyere avogtil.

Og det er jo ikke slik at de skal ligge i vogna hele natta.

Det eneste jeg synes var litt dumt nå når jeg kom hjem var at at regntrekket ikke passer til bagdelen.

Fant ihvertfall ikke ut av det, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...