tingeling123 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hei alle sammen! jeg er helt ny i "assistert-befruktnings-klubben" og føler meg temmelig alene og full av spørsmål, tanker og følelser. Dere kjenner vel alle til denne følelsen.... jeg begynte på Syrenal-nesespray for 5 dager siden og begynner på gonal-penn den 16.mars. så det er enda ganske tidlig i prosessen, selv om det følels som en evighet siden vi ble satt på venteliste! Det jeg lurer på er: kvalme står ikke som mulige bivirkninger på nesesprayen, men er det noen av dere som ble det? jeg er så innmarig kvalm, 3. dagen nå, føler meg helt j.... takknemlig for alle erfaringer som er der ute!
Endaenbabyønskes Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Hei tingeling123! Velkommen i klubben:) Jeg er også rimelig ny her inne på dette forumet. Venter på Lap før prøverør skal settes igang. Må bare spørre deg om hvor lenge dere stod på venteliste og hvor dere hører til.
tingeling123 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 hei! og velkommen i klubben til deg også! vi tilhører st.olavs hospital i trondheim. var der til samtale våren 2007 deretter ventet vi ca 6 mnd før vi fikk tilsendt papirene ang blodprøvene. disse tok vi med en gang, fikk beskjed om en ventetid på 6-8 uker- ventet vel rundt14uker! men nå har de skiftet lab, det var haukeland som brukte så lang tid... ja,ja, nå er vi ihvertfall endelig i gang! skal dit på ultralyd 25.mars og er kjempespente! du da?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Hei og velkommen.. jeg har også blitt dårlig på sprayen, men var værst den første gangen, og litt den andre.. 3 forsøket var bedre.. Jeg begynner på spray 1 mars og sprøyter 19 mars så du er litt foran meg bare hehe ) ønsker deg masse lykke til.. Hvor er du?
tingeling123 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 vi er på st.olavs i trondheim. dere da? når startet du på 1.forsøk? hvordan orker du /kroppen din dette 4 ganger??? man gjør jo alt man kan, ikke sant? håper virkelig det går bra for deg!!! hvordan er det egentlig med alkohol og sprayen, går det fint sammen i små mengder? er så kvalm og dårlig nå at det uansett ikke er aktuelt, men skal reise bort i helga og håper alt blir bedre da.... det ble litt mange spørsmål..... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå