Kosel Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 begynte å skrive noe her, men så blei nok ikke det helt riktig...sorry - men nå blei jeg veldig nyskjerrig på hva som var den riktige teksten og ikke den jeg nok dikter opp
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Atte katte Noa beit seg i toa, så det gjorde vondt. Så kom Doktor Brille surra på ei fille, Atte katte Noa beit seg i toa, så det gjorde vondt. HEI! hehe, det kommer noen ganger godt med å ha jobba i barnehage ja
Salto&lille flikkflakka Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Her er teksten: (som jeg fant på nett iallefall) ATTE KATTE NOA Atte katte noa Emissa de missa dolla missa dei Setra kolla missa ratro Setra kolla missa ratro Atte katte noa Atte katte noa Emissa de missa dolla missa dei Mamma-ylle: det var vel Gubben Noa? =)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 pappa sang den til meg da jeg var liten og jeg synger også denne til mine barn.:-) Atte katte noa atte katte noa emissa demissa dollamissa dei setra kollamiserato setra kollamiserato atte katte noa atte katte noa emissa demissa dollamissadei
Kosel Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 det var gubba noa ja...det var den jeg tenkte på og gitt...hehe er ikke så greit!!! hadde den nesten, men det var fille ja... jeg kom liksom bare på pille og syntes det skurra litt.... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå