Gå til innhold

hvordan går det med aprilmammaene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og hopp!

Joda, jeg er ganske stor rundt magen etterhvert! Begynner å bli en utfordring å knytte skoene gitt:-)

Formen er ganske fin, med unntak av noe bekkenplager som må taes hensyn til. Har elendig nattesøvn pga det, men det er vel en del av pakka. Gleder meg vilt til april kommer, kjenner jeg begynner å bli "metta" på å gå gravid:-)

Hvordan er det med deg?

Hei..

Begynner å bli stor nå ja.. nattesøvnen er ikke som før, husarbeidet går ikke like lett lenger, og matlysten tar helt av..hehe. Men nå er vi inne i siste fase og gleder meg veldig til å bli ferdig.. Hadde svangerskapsforgiftning med første barnet, og har fått kjempeoppfølging av sykehuset og lege nå.. Men er ganske frustrert av å gå hjemme. Har vært fullt sykemeldt siden oktober og må gå hjemme fram til permisjonsstart.....

Men gleder meg veldig til lillegutt kommer ut...

Hei,

begynner å bli stor nå. jobber 70% hver dag,men merker jeg er blitt mer å mer sliten nå,også i og med at jeg har sønnen vår alene om

morgen og etter jobb,bringer og henter i barnehagen siden typen min pendler 1 time hver vei til jobb men vi flytter nærmere jobben hans om en mnd. tenker forestten

jeg

blir 100% sykemeldt etter februar måned er omme. I dag har vi feira 2 år barnebursdag for sønnen min. litt sliten nå ja;)

artig å høre! hehe, "artig".. omtrent samme her, går fremdeles greit men begynner å bli sliten! alt er liksom tiltak. vennebesøk osv er slit. Å handle mammabukser er heeelt utmattende, spes når man aldri passer noe! jeg syns ikke jeg er så fryktelig stor blitt, men er jo fremdeles veldig uvant med det som har kommet. sparking og aktivitet er jo kos, men også litt slitsomt:P bekkenvondter blir litt og litt værre, så jeg er sykmeldt fra jobben, har bare studiene igjen:P vanskelig å konsentrere seg om det nå altså.

Hei hei, ja det er fint å høre litt hvordan andre som er kommet ca like langt har det :)

Her går dagene både fort og sakte (mest fort) fram mot terminen... Har 11.april og gleder meg villt :) Jeg er aktivt sykemeldt, og har vært det siden før jul pga. bekkenplager... Jobber til vanlig i barnehage, så jeg er vant til at det skjer mye rundt meg på en dag. Kjenner at en av de største omleggingene i livet etter at jeg ble gravid er dette å måtte kjenne etter i kroppen hva jeg skal gjøre en dag, og kanskje måtte gå glipp av noe ( noe jeg liker ekstremt dårlig...)

Ellers er jeg stor rundt magen, med en aktiv liten gutt. Har fått masse strekkmerker på magen, men har heldigvis ikke lagt så masse på meg. Vannet har denne helga inntatt kroppen min, så i dag skal jeg innom jordmor for å sjekke blodtrykk og urin... Håper alt er bra :)

Annonse

Hei jenter!

Godt å høre fra dere alle. Bank i bordet, så har jeg vært i veldig fin form dette svangerskapet. Men det kan være en kombinasjon av at jeg er student (graviditet+studier=sant :-), og at de andre barna begynner å bli store og selvstendige. Husker godt hvor slitsomt det kunne være med nr 2, når "storesøster" bare var 2 år.

Jeg merker jo at magen begynner å bli i veien, men det har ikke hindret meg i å gå turer både på ski og til beins, foreløpig... Har hatt en periode med kribling og kramper i leggene om nettene, og det har ikke vært koselig. Men skal ikke klage! Er flink å slappe av når kroppen trenger det.

Nå må jeg bare komme gjennom de obligatoriske oppgavene mine før lillebror kommer ca 17 april.

Lykke til videre alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...