Gå til innhold

Syk baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 3,5 mnd, som, i likhet med meg har blitt syk. Influensa/ forkjølelse. Hun plages lite egentlig annet enn at hun nå har begynt å hoste veldig, hun har hostet opp mye slim, og det skjer av og til. Men nå sliter hun fryktelig og brekker seg veldig, blir helt blå i ansiktet, det er liksom noe som ikke kommer seg ut på en måte.. Hun begynner å hylskrike eter dette, og jeg blir også veldig redd, for det er ikke kjempegøy når hun sliter sånn og når det nærmest virker som hun kveles.. Har tenkt å kanskje ta henne med på legevakta i kveld, men spør her uansett, om det er noen som har erfaring med sånn, og om det er noe jeg kan gjøre for å hjelpe henne, og om det er noe å gi så små babyer for å løsne på slimet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

uff stakkars dere..råder deg til å ta kontakt med legevakta, det bør man alltid gjøre når det kommer til problemer i luftveiene. Hvis du ammer,kan mm hjelpe i følge overlege-naboen min hjelpe for det inneholder enzymer som løser opp slim, derfor er dette hjelpsomt med tette babyneser.

God bedring!

Skrevet

Hei!

Høres ikke no bra ut, verken for deg el den lille:(

Tror terskelen er veldig lav for barnepoliklinikk å ta i mot bekymrede foreldre. Ville nok ikke nølt selv med å dra. Spesielt dersom du føler det går for langt, at den lille ikke får opp slim el blir blå i ansiktet, som du skriver.

De kan helt sikkert være behjelpelig, om så bare med enkle tips og råd!

God bedring til dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...