Gå til innhold

Dr Torkil, ser du er her nå


ღDidrikmamsenღ

Anbefalte innlegg

Har gått en mnd på reductil nå. Og gått ned bare 2 kg. Spiser riktig, ikke snop og trener flere ganger i uken. Hvorfor går jeg ikke ned mer? Ser jo andre som går ned 2 kg i uken på disse pillene. Er det fortsatt medisinen for høyt stoffskiftet som gjør det? Jeg har bmi på 26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har dessverre ikke noe svar til deg, men tillater meg å skrive likevel... Begynte å lure når du spurte om medisinene dine for lavt stoffskifte er grunnen til at Reductilen ikke virker... Hvis jeg forsto deg riktig da...

 

Det har jeg nemlig aldri hørt om før... Hva er dette for noe??? Jeg går også på stoffskifte-medisiner (Levaxin) og Reductil...

 

Sorry altså... Du blir sikkert skuffa når du ser at du har fått svar på innlegget, også har du ikke fått svar på spørsmålet... Begynte bare å lure så veldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har høyt stoffskifte jeg. Så går på både levaxin og neo mercazole. Var legen som sa til meg at det var de som gjorde at jeg ikke gikk ned før jeg begynte på reductil. Trente, spiste riktig og gjorde alt det. Men gikk ikke ned et gram. Så derfor fikk jeg reductil uten at jeg har høy bmi nok til det. Men går fortsatt ikke ned... Så lurer litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

har heller ikke noe spes svar til deg uten at jeg går heller ikke mye ned. står ikke på noen medisiner i tillegg da , men har gått ned rundt 3 kg på en mnd. stopper der.

Men legen min sa forrige uke at det kan være fordi at jeg ikke er så veldig overvektig i utgangspunktet. De som er skikkelig overvektige går mye mere og fortere ned. Jeg har allerede slanket meg en del tidligere uten medisinsk hjelp. men så sa det stopp og jeg fikk reductil. Jeg har bmi på 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan være det. Har jo bare bmi på 26 så, og der jeg er overvektig er rundt magen hehe. Neida, jeg har en del kilo å gå på enda, men blir så demotivert når jeg ikke går ned noe. Har ikke gått ned noe på flere uker nå =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er helt enig med deg. Det er fryktelig kjedelig når andre går ned masse og så går vi ned kanskje 0.5 kg eller no på ei uke og på stedet hvil andre uka. Men vi får bare stå på. Vi klarer det til slutt vi også:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være det med meg og då,for no har de stått stille på vekta,eg har heller ikkje så høg bmi, og då tar det lenger tid sikkert.Akkurat no har eg influensa i tilegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...