Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 måtte bare kjøpe meg en brio happy.. har hatt lyst på den lenge nå,så kom jeg tilfeldigvis over en billig en på finn..=) hehe.. lurer på hva mannen min sier nå.. huff huff...=) så fornøyd..=)
førstegangs*mamma Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 hehe. du er ikke alene våre 10 barenvogner til nå!: 1. simo classic bagvogn -solgt 2. simo kombi beige farge 07-modell -solgt 3. brio happy duo lys blå og lys rosa 07-modell 4. quinny speedy trille med turkis bag og beige sittedel -solgt 5. i'coo rød trille. ødelagt på flyet 6. en svart og grå kombivogn. ødelagt på flyet 7. tetunia fun lys blå vogn 8. GT safari rød trille -solgt 9. emmaljunga scooter lys blå trille 10. simo duo 07-modell. rød -prøver å selge.. hehe. enormt da. snakk om vogndilla
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Huff.. Driter dere penger? Har ikke råd til å kjøpe så mange vogner i alle fall. Hvorfor bruker dere ikke bare 2 vogner? 1 kombe og en lett trille? Det gjør vi, og fungerer kjempe fint.. Kombi vognen har vi til og med arvet, og fortsatt kjempe god!! Må dere ha det nyeste da?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har akkurat kjøpt min 9. vogn på finn:) men det er inkludert 2 søskenvogner som ble solgt raskt fordi de ikke kom inn døren, en reisetrille og en brio sitty-trille. Fordelt på to barn... Så det er kanskje ikke så ille. Jeg har kjøpt og solgt altså, har ikke alle på en gang, bare en vogn + trillene. Byttingen skyldes endring av behov og det at ingen vogner har alle egenskapene man ønsker seg. Så blir det bytting når man ser at det er noe man ikke har behov for lenger, eller det er noe annet man trenger... For meg handler det ikke om å ha det nyeste. Og jeg har kjøpt på salg eller brukt, og har tapt max en tusenlapp til sammen på alle mine kjøp og salg:) Alle ler av meg og samboeren er litt skeptisk, men jeg sier at det er hobbyen min. Og en hobby må man vel få ha:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Har visst hatt en goood del vogner her og når jeg teller, hehe. Brio kombi,Carena sportsvogn,Basson paraplytrille, Happy søskenvogn, Carena paraplytrille,Libro duovogn,Brio Race, Simo kombi,Graco trille,Quinny Duovogn Simo Classic bagvogn og sist men ikke minst Emmaljunga Scooter. Dette er da fordelt på 3stk barn og jeg har aldri hatt mer enn "bare" 4stk sammtidig med de to paraplytrillene. Mesteparten har vært arvet eller kjøpt brukt ) Nå har vi bare Scooteren, men driver og skal ha ei lettere trille liggende i bilen til shopping
førstegangs*mamma Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 jeg er jo så heldig at flyet ødelagte alle de vognene som ikke gikk an å fikse, så da fikk jeg nye gratis.har kjøpt noen brukte da. så sitter med et regnestykke på minus 4000. og det er jo mindre enn det en ny vogn koster.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Vi har en Simo kombi som vi kun brukte mens barnet fortsatt ikke kunne sitte. Kjøpte en billig brukt Teutonia Mistral da poden begynte å sitte, bla. fordi den tar mindre plass i bagasjen (ikke stor bil..). Likevel var dette kjøpet kanskje litt ugjennomtenkt, i og med at han kunne sitte i sittedelen på kombien også. Lurer på om vi skal ta oss råd til å kjøpe en Easywalker Duosky til nummer to kommer i mai, må ha søskenvogn da. Men, det er stor prisforskjell på slike vogner.............. Må snu på kronene her i huset, for å få endene til å møtes.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Jeg sier bare WWW.VOGNDILLA.COM hehe....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Vi har en gutt på 10 mnd og har til nå hatt 5 vogner. Første byttet vi inn igjen til buttikken før vi hadde brukt den, de andre 3 er solgt (tapte ubetydelig summer) og siste er den vi beholer. IIIIIk =O. Jaja, vi har aldri hatt mer enn en i gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå