Gå til innhold

Er helt fortvila her :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vekta har virkelig bare rast opp.. Jeg fatter ikke hvordan jeg har klart det, men har gått opp ca 20 kg og er i uke 25.. Hvor skal dette ende? Ser egentlig ut som om jeg kommer til og føde hvert øyeblikk.

Jeg hadde virkelig håpet at nå som jeg spiser rimelig sunt og er aktiv så ville jeg ikke gå opp så mye. Men der tok jeg feil ja. La på meg mye sist gang og, men da lå jeg jo på sofaen og spiste godis og dårlig mat noe jeg ikke gjør nå. Hva skjer da?

Er det bare meningen at jeg skal legge masse på meg? Uansett hva jeg gjør liksom? sykler og går turer. Spiser sunne og regelmessige måltider. Lite snop og feit mat... Kjenner at jeg er irritert her!!!!!! vekta nærmer seg 100 i stor fart her nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn forrige gang... Gikk opp nesten 35 kg, og var svææær fra før. Jeg levde sunt og var mye i aktivitet, men samlet sinnsykt mye vann. Gikk opp 8 kg den siste uka, hadde vannpose under magen... Fikk akupunktur som skulle modne/evt. sette igang, og da rant vannet ut fra nålestikkene....

Da fødselen var overstått, gikk jeg ned 30 kg på 10 dager. tidenes slankekur for mitt vedkommende- det var moro å kjenne at det rant av..

Så, sats på at dette forsvinner fort av igjen du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...