Gå til innhold

Nødvendig/deilig/kjekt med morgenkåpe på barsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm... Dette er jo selvsagt veldig individuelt, men jeg bare lurer på om dere som har født før har hatt stor glede av å ha med morgenkåpe på barsel (ikke på hotellet, men dere som har ligget på barsel)...

Jeg bruker ikke morgenkåpe hjemme, men jeg lurer på om det er deilig å ha det på barsel, spes siden jeg sikkert vil komme til å dele rom med noen andre - må i så fall gå til innkjøp av det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke med det selv, men så mange som tasset rundt i det. Tror jeg skal ha med det selv denne gangen, sikkert godt å ha noe som ikke strammer over magen og kjekt når man skal amme! :)

Skrevet

veldg greit å ha, og veldig behagelig.

Kjøpte en sånn myk en på h&M, brukte den nesten hele tiden, for da kunne jeg amme etc uten at alle så rett inn...

Skrevet

Har hørt mange si det ikke er nødvendig, og at man ikke bruker det om man ikke er vant med det fra før. Jeg tar bare med joggebukse/jakke i steden. Dessuten tar jo en morgenkåpe (minst) halve baggen.

Men har skjønt at foreldregenerasjonen er veldig opptatt av denne morgenkåpen, har fått "tilbud" om morgenkåpe fra både mamma og svigermor ... ;-)

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt, og bruker den nå masse hjemme. Kan ikke skjønne at jeg ikke har skaffet meg det før.

Min skal få bli med på føden i alle fall. Men savnet den ikke med de andre fødslene heller, men nå som jeg har funnet ut hvor deilig det er kommer jeg nok til å bruke den på barsel også.

Skrevet

Jeg brukte den kun den dagen jeg fødte. Greit å ha på seg slik at man kunne tråkke litt i gangene mens riene pågikk. Etterpå gikk de fleste på barsel i stor T-skjorte og kosebukser :-)

Skrevet

Hadde med sist, men brukte den ikke. Lå på barselhotellet og hadde vanlige klær på meg fra bare noen timer etter fødsel. Kommer ikke til å ta med denne gangen. Synes det er deilig å stelle seg og ikke tasse rundt liksom.

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe meg en ny morgenkåpe som jeg kan ha med på sykehuset, men har lyst på en som er kort/halvlang.... Hvilke type morgenkåpe har dere kjøpt eller skal dere bruker dere?

Skrevet

HI her:

Har sett en sånn myk og god morgenkåpe til knærne på HM, faktisk... Mulig jeg kjøper en sånn... Men som det sies over her, morgenkåper tar jo masse plass i bagen.... ;) Jeg er også sånn som liker å stelle meg og "kle" meg litt, så det spørs vel om jeg kommer til å tasse så mye rundt i en morgenkåpe... Like digg med t-skjorte/hettejakke & kosebuske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...