Kvitrebekk Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Fødte en datter for 1 måned siden og var så uheldig å bli alvorlig syk i forbindelse med dette. Har fått diagnosen peripartum kardiomyopati, eller hjertesvikt. Har forstått at situasjonen har vært svært alvolig, men har nå i hvertfall kommet hjem fra sykehuset. I følge leger og nettsider er dette noe som rammer få i løpet av året, 10-12 personer. Skulle gjerne kommet i kontakt med andre som har vært i/er i samme situasjon. Er det noen har inne eller som kjenner noen?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Kanskje hvis du ser på Mammaer med funksjonshemninger at du får svar? Lykke til i hvertfall.
langevipper Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 hei hei Jeg har også diagnosen peripartum kardiomyopati :-) Jeg ble syk rett etter fødselen. Og er nå 2 år etter begynt å bli bedre, men sliter en del med formen enda :-( jeg må jo bare se om jeg finner deg her inne, trodde aldri jeg skulle finne noen andre med ppcm her i Norge. Har følt meg temelig alene ja. gå til www.amothersheart.com ... der får du masse støtte og hjelp. det er også en gruppe på facebook håper du leser dette :-)
langevipper Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 svarer alle steder jeg kan... men må da rette meg selv her det er selvfølgelig... www.amothersheart.org
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå