Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ny på siden og ville bare si hei!

Jeg er i gang med sprøyter og skal til ul torsdag, forhåpentligvis uttak mandag 25.feb. Gruer meg litt til det, men ser ut som mange av dere andre har klart det veldig greit.

Har dere mannen med på alle kontroller, ul osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann og velkommen:-)

Vi er omtrent helt likt i løypen. Jeg skal på ultralyd på fredag og forhåpentligvis uttak på mandag.

Her er mannen med på alle kontroller og ul :-)

Skrevet

Har hatt med mannen hele tiden jeg også, men på forrige kontroll var det ei som var der alene, så jeg bare lurte. Det er betryggende å ha han der og da blir han liksom litt mer med i prosessen.

Ser at vi er på nesten samme alder, har dere prøvd lenge?

Det blir en spennende tid for oss fremover!

Skrevet

Hei!

Jeg er også ny på denne siden. Har fulgt med på BIM de siste ukene, og synes dete er en spennende og informativ side;) Jeg var å satte inn ett egg på torsdag, og er vel da på rugedag 3;) Jeg har hatt med samboer på alle kontroller, og synes det er betryggende!

Skrevet

Hei og velkommen :o)

Så spennende og ønsker deg masse lykke til!!

Jeg har ikke hatt med min kjære på kontrollene, da jeg kjenner legen så godt og så har han sluppet og ta så mye fri fra jobb.. Vi har jo hatt også våre forsøk i danmark så vi har vært borte en uke.. (3 ganger) men u.l osv har jeg tatt her hjemme.

Nå skal vi til porsgrunn, men kommer til å reise på u.l alene så han blir kun med på uttak og innsetting .o)

Skrevet

Hei og velkommen.

Her har mannen blitt med paa alle kontroller saa langt ja.. Greit for ham aa vaere litt involvert og, selv om jeg har sagt at han ikke trenger bli med. Men han vil, saa da er det jo greit ;-)

Skrevet

Jeg synes òg det er breryggende å mannen med både for min egen del men også for hans del. Det er ganske viktig at han forstår hva jeg går i gjennom, tenker jeg ;-)

Vi har prøvd siden sept 06. Dere da?

Skrevet

ikø29: Vi har prøvd siden våren 06. Begynner å bli litt utålmodig, men er glad at ting endelig er igang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...