Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg lurer på om dere vet om fine oppskrifter til heklede tepper til å ha i vogn, og om dere syns det er finest med strikket eller heklet. Jeg kan strikke selv, men har en venninne som har lyst å hekle teppe til meg. (tror jeg syns det er litt koselig, men har ikke sett så mange heklede tepper) EVT farge?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Syns både heklet og strikker teppe er knall fint til vognen!! uansett farge, du er veldig heldig som har noen som kan hekle for deg, og så er du flink som kan strikke selv!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg strikker et nå, og bestemor skal også lage ett til meg. Er jo så mange forskjellige oppskrifter å finne. Noen fie og noen mindre fine! Uansett så trenger du gjerne mere enn ett, er i allefall kjekt å ha flere! Sandnesgarn har mye fint, og dalegarn og drops og og og.. er masse å finne, bare se på nett hva du finner, så kan du gå på butikk og få oppskrifter der! Kjekt å lage osgå!
Trulte76 Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Kremhvit heklet teppe er jo veldig fint da Men er fint med strikket teppe også
murmel1 Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Nøstebarn har et fint strikket teppe. Det heter Mor Signes babyteppe . Jeg holder på å strikke et nå. Du finner det her http://nostebarn.no/sites/webbutikk/enterprise%20portal/default.aspx
solstråle-juli Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Jeg fik svigermor til at strikke et ullteppe. Husker ikke hvad det hedder men så blir det vasket og krumper veldig. Så blir det tet og varmt(jeg har ikke peiling på sådan). Det er i nogle kraftige farger og veldig fint til den grå og svarte vognen vores. Må nok få henne til at lage etnyt nu til nr 2. For det brukte vi så meget at det utslit.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 hvorfor ikke en kombinasjon? Mamma "bestemor" har strikker og heklet babyteppe til vognen.. kombinerte begge deler.. ble kjempefint!!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Skulle ikke være anonym det siste der:) Var jeg som skreiv..
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Jeg strikker til min, et stort og ganske luftig teppe som alternativ til helseteppene. Men jeg har en sterk mistanke om at det dukker opp minst to til i gaver. Helt greit, de blir da alltids brukt! Og jeg skulle gjerne heklet et selv og, om jeg hadde kunnet hekle (er vel bare en treningssak, men jeg er for lat). La venninnen din hekle du, det blir sikkert kjempefint! Så kan du strikke selv, jeg synes i alle fall det er kjempekos å sitte og pusle med noe mens jeg kjenner vesla sparke og romstere inni magen
milde.m72 Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Skulle skrive Mor Signes,men ser du allerede har fått det tipset!! Nydelig og veldig funksjonellt teppe,som tilogmed jeg klarer å strikke!!
togutter-08og10 Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 Heklet teppe er kjempefint syns jeg.. Ta i mot gave fra venninnen din. Det er sikkert greit å ha to tepper å variere med så løp og kjøp garn og strikk selv også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå