Gå til innhold

Emmaljunga smart duo combi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vel den modellen som ligner edge duo combi, men er litt billigere.. Er det noen som har kjøpt denne? Hva synes dere evt om den? Hva ligger prisen på sånn ca? Og hva er egentlig forskjellen fra edge til smart...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg kjøpte smart duo kombi til min lille jente. Jeg liker den godt. Den er veldig god å trille. Hovedforskjellene på Smart å Edge er understellet og kalesjen. På Edgen kan du jo velge understell, men det som er standard er det med teleskophåndtaket. På Smart har du vanlig høyderegulering. Kalesjen på Smart har ikke kalesjekjole, noe jeg i ettertid så at jeg ønsket meg da det ble tid for å begynne med sitte-delen. Jeg bestilte meg derfor en ekstra kalesje med kalesjekjole. Ellers har kalesjen på Edge integrert myggnetting og lufteluke bak. Edge har et fottrekk til liggedelen og et til sittedelen, mens Smart har et som passer til begge delene. Bagen på Edge er litt mere avansert, med f.eks. vuggefunksjon og ventilasjon.

Ellers er det kanskje noen flere farger å velge mellom på Edge enn Smart.

Jeg betalte 5500 for vogna mi på Bebito i Trondheim.

Lykke til med valget ditt! Uansett hvilken av disse du går for, tror jeg du kommer til å bli fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...