Gå til innhold

Noen som bruker kortison-nesespray?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk Nasonex av lege da jeg var ca 8 uker på vei. Det hjalp mye mot bihulebetennelse enda jeg bare brukte en spray hver kveld i fire dager. Har fått bihulebetennelse igjen (er i uke 19 nå), men er litt redd for å bruke den siden det står at man helst ikke skal bruke den hvis man er gravid. I følge legen jeg var hos var det bare en standardformulering, han mente at lokalbehandling i nesen overhodet ikke var farlig. Flere som har fått nesespray med kortison?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136875984-noen-som-bruker-kortison-nesespray/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også fått skrevet den ut under svangerskapet. Fastlegen min mener egentlig at man bør være forsiktig med slikt, mens øre nese hals legen sier at det er minimalt av medisin som taes inn gjennom nesen som kommer i blodbanen, og dermed til barnet. Så han hadde ingen betenkligheter med å anbefale meg og bruke den. Jeg bruker den hver dag. Kun en dose i hvert nesebor, for å holde nesen min i sjakk, har kronisk bihule tetthet, og får vondt med en gang jeg går med tett nese for lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...