Gå til innhold

Emaljunga Edge Duo, bilkjøring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..jeg bare lurte på en ting.. jeg har Emaljunga Edge Duo vognen, og lurer egentlig bare på om det går ann å ha den i bilen med netting?? har hørt det ikke går fordi den er for stor..noen som vet???skal kjøre langt og da vil jeg helst at gullet mitt skal ligge i den istede for bil sete for han er bare 1 mnd=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du heller burde ha barnet i bilstol, å stoppe innimellom og bære litt. Skulle det skje noe, så kommer nok barnet til å bli skadet. Ikke smart å ha barna liggende i bagger i biler.

Skrevet

Jeg har kjøpt Boxette til å ha når vi skal kjøre langt i sommer dersom babyen skulle være midt i sovetiden sin.. Men skal i hovedsak også bruke sete som er anbefalt.

Emmaljunga hardbagen som er på Edge vogna er også godkjent med nett dersom du ønsker å bruke dette. Fant denne testen på nettet som er grunnen til at vi kjøpe Boxette (betalte 225kr inkl frakt på finn.no=)

http://www.dinside.no/php/art.php?id=314926

Ellers tenkte jeg å tipse deg om at Babyshop leier ut både boxette og nett til bag på mnd basis. Depositum på rundt 1000kr og ellers 100kr mnd. Så absolutt verdt det om man kun tenkte å bruke i starten;)

Skrevet

Emmaljungabagen skal ikke være for stor. Men finnes forskjellige nett også;) Simo har eget nett og den bagen er jo gedigen!!

Men klart en bag tar plass i bilen samme hva. Dekker jo mer enn en seteplass:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...