jojipoppa Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Litt tilbake til det harengutt sa om innlegget til Riga om at jenter på byen bare blir sjekket om av en grunn... Folk har forskjellig smak, om du ikke er lang og slank betyr vel ikke det at du bare blir sjekket opp på byen for ett ligg og er lett å dumpe etterpå?
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Er mange menn som liker jenter med litt former. :-)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Tror mange pene og kjekke gutter faller for lubne jenter. I alle fall reflekterte "voksne" gutter.
Dollywood Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 ja, det er helt utenkelig! neida, det kommer vel an på hver enkelt gutt det, pene og kjekke gutter er vel ikke alle like
Sørland-snuppa Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 ta og spør på "far svarer mor" debatten vel
Sjefsmegga Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 hehe..nei, like lite utenkelig som at en pen jente kan falle for en litt stor gutt...smaken er som baken heldigvis. Vært kjedelig hvis alle hadde samme smak. Men når alt kommer til alt så er utseende egentlig av liten betydning i det lange løp, trivsel, felles interesser osv blir mer og mer viktig. Men ofte er utseende første man ser etter...derfor er det fint å sjekke på nett, falle for en personligheten først...og så får man se om man liker "Innpakninga" :-)
hit og dit Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Reflekterte voksne menn har andre preferanser i livet enn å få seg eit ligg, meiner eg. Mange lubne jenter som er flotte damer, mange er mye flottere enn "stilkene", så det trur eg er fult mulig at enkelte menn foretrekker. Teoriene til harengutt stemmer nok i enkelte tilfeller. Eg har sjølv hatt kameratar som tenker slik, men det er ikkje dermed sagt at alle menn er slik. Dei eg kjenner som har den mentaliteten er gjerne morsomme gutter å feste med, men dei har ikkje så mykje anna å fare med i livet.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Er vel det samme som at vi damer liker forskjellige typer menn Jeg mener det har mye med utstråling også! En tjukk jente kan være mye mere attraktiv i en manns øyne om hun utstråler selvillit og er blid, enn en tynn pen dame som er sjenert and so on....
harengutt Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Litt tilbake til det harengutt sa om innlegget til Riga om at jenter på byen bare blir sjekket om av en grunn... Folk har forskjellig smak, om du ikke er lang og slank betyr vel ikke det at du bare blir sjekket opp på byen for ett ligg og er lett å dumpe etter Jeg har ikke saft noe om at stygge jenter blir sjekket opp av andre grunner enn pene, de blir sjekket opp av samme grunn. Jeg er klar over at folk har forskjellig smak, og jeg har ikke sagt noe om at lange tynne er bedre enn lave og formfulle (jeg tilhører siste kategori bare så det er sagt). Men det er forskell på "feit" da, mange som er drit pene som noen ville kalt feite. Sara Ramirez i grey's anatomy blir ofte kalt "feit", men tror neppe hun har problemer med å få gutter. For å svare på spørsmålet ditt så er det faktisk slik at man går etter andre som er like attraktive som en selv. Mindre pene jenter prøver seg ikke på de kjekkeste guttene, og de kjekkeste guttene blir ikke sammen med mindre pene jenter. Sånn er det bare... Si hva du vil, men det er mye litteratur og forskning som støtter det jeg sier, so ikke skyt budbringeren...
Tia med 2 ♀ Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Hva en gutt/mann syntes er pent kommer jo ann på personen det. Noen liker syltynne, noen liker de som er runde og noen liker de de som er veldig store. Samme som vi jenter/damer liker forskjellig det vel. Derimot har jeg intrykk av de som sjekker jenter på byen, spesielt mot slutten av en kveld ofte er ute etter bare en ting. Men du kan like godt ha et ligg å bli dumpa om du er tynn eller tykk.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Nei. Det er over hodet ikke utenkelig. Jeg har, siden jeg var omtrent fjortis vært overvektig. Mitt "problem" er at jeg har trivdes med kroppen min, og gjør det fortsatt. Og dette er noe jeg har fått mang en positiv kommentar på, både fra "normale" gutter, og de man kan definere som hunks. Jeg tror at ofte er det ikke fasongen på oss jenter som er avgjørende, men hvordan man bærer kroppen sin, om noen forstår hva jeg mener. Samtidig VET jeg at mange gutter syns det er langt mer opphissende, deiligt og pent meg litt lår, rumpe, pupper og mage enn 98% av alle jenter tror. Og for å motsi harengutt litt mer: jeg tror at gutter som vil ha seg et ligg satser på en langbent antilope med et pent ansikt og lite mellom øra. Gutter som er ute etter noe mer ser etter normale jenter som kanskje ser ut til å tenke på annet enn kropp og utseende, og som klarer å føre en samtale med mer enn enstavlelsesord.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 Min erfaring er iallefall at mange menn liker former. Også har det mye med innstillingen og selvbildet på "de tykke" jentene. jeg har ofte draget på byen, selv om jeg er overvektig. bmi på over 30. men jeg er ei livsglad jente. så jeg vet det ikke er utenkelig at en pen og kjekk gutt synes det. I mine øyne så finnes det pene tynne og pene tykke jenter, slik det finnes både stygge tynne og stygge tykke jenter he he Tror heller disse mennene dumper jentene som ligger med dem etter å hatt en one night stand er fordi de da ser ned på dem etterpå og synes de er billige. Ikke mange menn som vil ha ei "hore" til kjæreste/kone men noen har ikke noe i mot å sjekke opp ei som er villig den natta, men tror heller det er sjeldent det blir noe jeg da... Finnes selvfølgelig mange unntak.....
harengutt Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 LisseUmmaNuddeAtteJamInLove- Les nå hva jeg egentlig har skrevet før du "motsier" meg. Jeg har aldri sagt at gutter foretrekker den ene typen fremfor den andre, og jeg har aldri sagt at gutter som er ute etter et ligg prøver seg på lave og formfulle. Jeg har derimot sagt at alle blir sjekket opp, så derfor bør man ikke tro at det er noe bevis på at man nødvendigvis er attraktiv.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 Såklart kan menn falle for lubbne jenter!' Kjenner mange jenter som har fine og fyldige former og noen av med er utrolig pene og blir til stadighet sjekket opp! Ikke bare på byen men ellers også:-) Er langt ifra en stilk selv også og jeg sitter nå her med mann og barn:-)
harengutt Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 LisseUmmaNuddeAtteJamInLove- Les nå hva jeg egentlig har skrevet før du "motsier" meg. Jeg har aldri sagt at gutter foretrekker den ene typen fremfor den andre, og jeg har aldri sagt at gutter som er ute etter et ligg prøver seg på lave og formfulle. Jeg har derimot sagt at alle blir sjekket opp, så derfor bør man ikke tro at det er noe bevis på at man nødvendigvis er attraktiv.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #16 Skrevet 17. februar 2008 Utenkelig, nei...? Et pent ansikt kan man ha uansett, det har vanligvis lite med fedme å gjøre (annet enn at det blir mer rundt, men...) Allikevel ser man jo at kjekke gutter, vanligvis finner seg jenter som er veldig på sitt "level". Med få unntak, vel og merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå