Blopp1 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har en sandfarget simo kombi vogn -07 mod, hva kan jeg få igjen for den hvis jeg selger nå? Og hvor mye kan jeg få igjen for den? Er disse vognene med farge vanskeligere å få solgt enn feks de sorte??
kajfla Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 det er vel en uskreven regel at brukte ting selges til halv pris? tror ikke det vil være vanskeligere å selge en farge fremfor en annen. lykke til med salget!
Phantom´ Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Sjekk ut på finn. Der ligger det mange tilsvarende vogner. Der finner du også ut hva andre tar for samme vogna. Personlig hadde jeg aldri gitt mer enn 3500 for en brukt simo. Uansett om den ser helt ny ut. Legger man til 1000,- får man jo en splitter ny.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 jeg solgte min simo i slutten av oktober i fjor. ble kjøpt ny i mars. ekstrautstyr som følgte med var regntrekk,myggnett,baby bjørn dynamic stelleveske, simo softline snuggle og simo softline pyntekant. fikk 5500 kr for den. bet ca 9000kr for alt.. men som det ble nevnt i et tidligere innlegg her inne,så er det vanskeligere og få solgt vogner med ''trendfarger''. og skal man få solgt den,må man gå godt ned i pris. så jeg tror ikke du får mer enn 3500 kr for vogna.
junihjerte Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 hei! jeg er veldig på jakt etter brukt sandfarget simo- kombi vogn, da jeg ikke helt har samvittighet til å kjøpe denne splitter ny.. Har du vært fornøyd med vogna? Hvor i landet bor du- og er du intr i å selge den?
førstegangs*mamma Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 solgte en HELT NY til 4000 før jul. med vendbart håndtak, kombi og sandfarget.
Blopp1 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er kjempe fornøyd med vogna,så jeg er egentlig litt i tvil om jeg skal selge vogna....!!! Vogna er en drøm å trille,til og med på baskete snøføre;-)))) Jeg har fått mange positive tilbakemeldinger på at mennesker synes det er koselig å se vogner MED FARGE. Vi ville ikke ha noe "alle" de andre har,så derfor valgte vi sandfarget med svart understell. Den har ikke vendbart styre,for det anbefalte de ikke på Barnas Hus(dets flere plastikkdeler,dets større er sjansen for at noe går i stykker,sa de). Vi fikk også juni-unge,og vi tenkte litt på det med sol kontra lyse/svarte vogner...........!! Vil absolutt anbefale deg å kjøpe ei slik vogn. Jeg bor i Sør-Trøndelag.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå