Gå til innhold

provoserende spørsmål

Anbefalte innlegg

hvorfor er alle provoserende innlegg altid anonyme?

somregel gidder jeg ikke svare på de som er signert med det, er jo ikke sikkert de er gravide en gang....

Og så er det altid de annonyme som prøver å lage uro og kvalme for oss andre..unnskuld meg men burede ikke det vert slik att det var kun på 1 . 2 . og3 tredje trimester vi kunne signere annonymt ,også kun med navn på terninklubbene. eller de annonyme kunne få egen side så vi slapp å få enda flere bekymringer fra jenter som egentkig ikke er gravide.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136875473-provoserende-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har funnet ut at det beste bare å å overse dem.

Man kan faktisk være like anonym med et nick.

Man kan lage 2 medlemskap et for dårlige dager og et for gode dager.

Da slipper man unna anonyme....

Åsså er det valgfritt å lage profil. Er ingen som aner hvem den eller den er om de ikke har laget en profil....

Jeg oppfordrer flere til å lage profil da:)

Er så morro å se på bilder:)

Noen ganger er anonyme inlegg greie, når de er SERIØSE!!

Og da kan det også være greit å ha en anonym knapp.

Men det er mange misbrukere her.

Og TENK!! De skal bli mødre!

Herregud sier jeg!!

En av de dere kjefter på nå er meg... Jeg bruker ALLTID anonym knappen... Aner ikke helt hvorfor.. jeg liker bare å holde meg anonymisert.. Jeg ER gravid;), og skriver ALDRI kvalme, sårende og provoserende innlegg.. Så ikke ta ALLE under en kam da jenter:)

Jeg tror at mange velger å være anonyme fordi de har spørsmål som for dem er litt pinlige, eller de har sterke meninger som de kanskje ikke helt tør å stå for. Selv er jeg nesten aldri anonym. Hadde egentlig tenkt til å være det på et innlegg på kranglesiden ang selvmord, men glemte å trykke på anonymkanppen =/ Men det spiller ingen rolle =) Jeg vet hva jeg mener og er ikke redd for å stå for meningene mine heller =) De som vet hvem jeg er her inne (og de som kjenner meg ellers) vet jo hvem jeg er og hva jeg står for allerede, så jeg har ingenting å skjule =) Men jeg kan forstå at noen velger å være anonyme når det gjelder spørsmål som kan være vanskelige å stille eller pinlige. Er jo ikke alle som klarer å snakke åpent som kroppen sin eller sex og samliv. Men jeg skjønner også frustrasjonen til HI =) Jeg velger å overse sånne tåplige innlegg jeg =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...