Gå til innhold

Uke 11?? Eller deromkring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var koselig å høre, (smiler bredt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Hvordan står det til med alle? Har alle begynt med sprøyer nå?

Jeg tror jeg blir litt rar av alt dette... og at jeg får en slags skrekkblandet fryd ut av stikkingen... jeg gleder meg fakstisk til jeg skal ta sprøyta hver dag... da er jo jeg et steg nærmere ul dagen... og med at det ikkje gjorde vondt, var jo det egentlig litt gøy...

Hehe... tror jeg er blitt litt "rar" av alt dette...

Går det bra med dere andre?

klem

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det du sier pedrine81, om at du gleder deg til å ta sprøyta!! Jeg liker ikke selve stikket, men da er vi som sagt en dag nærmere!! :-) *gleder seg til ul*

Når skal dere andre til ul? Vet at meg og Caroline skal neste fredag.. Hva med dere andre? Og hvilken klinikk hører dere til? Jeg hører til i Porsgrunn.. :-)

Skrevet

Hei!

Jeg skal til UL på mandag og på fredag. Begynte på sprøyter i går...

Var på UL på onsdag for å sjekke om jeg var godt nedregulert, og det var jeg. Og jeg hadde visst massevis av egg... :)

Holder til på Aleris.

Er en spennende tid vi går i møte... :)

Skrevet

Hei hei..

Ser at de fleste av oss skal til UL om en uke..

Er i dag på sprøytedag 4 og kjenner ingenting der nede, har alltid vært skikkelig oppblåst ved de andre forsøkene. Har jo i gjengjeld hodepine på 16dagen eller noe sånn.. det er slitsomt det.

gleder meg til fredag, og uka etter. Det blir veldig spennende.

Grom-jinta: flott at det såg så fint ut for deg på UL da.. blir jo ekstra spent når de sier slik som; her var det mange egg o.l.

mvh

Skrevet

Hei igjen alle sammen..

Har nå lagt sprøytedag 6 bak meg, må si det er den værste gangen jeg har stukket meg i dag, det svir enda selv om jeg stakk for 10 min siden, klarer ikke sitte skikkelig enda.

Noen som har prøvd å spå seg inne på spå/horoskop??

Jeg prøvde og fikk til svar at jeg blir gravid med tvillinger denne gangen, hm tror- tror ikke.. Ingenting hadde vært bedre, men kanskje litt farlig å få store forventninger.

Hvordan ligger det an med dere andre?

mvh

Skrevet

hisann.

jeg tørr ikke å spå meg jeg for da blir jeg skuffa hvis det ikke skjer,

men er det noen her som kjenner det skjer noe i eggstokkene? små vondt når jeg setter meg ned og klemmer der er det ømt. sikkert riktig men veldig ubehagelig.

ja de stikka blir ikke jeg helt vandt til det svir litt etter på ja. og jeg har blitt litt blå på magen, hehehe.

men fortsatt syns jeg vi er flinke, damer. vi må skryte av oss selv. :)

ha en fin dag

Skrevet

bæææ: Jeg har igrunnen ikke helt tro på den derre spå siden.. Dersom det hadde vært tilfelle hadde jeg hatt en haug med unger nå, og det har jeg ikke akkurat! Men søstra til ei venninne spådde meg nettop, og hun så ei jente i mai/juni. Så da ble jeg litt nysgjerrig. Så gikk inn på spåsiden på dinbaby og spurte kimby. Hun så graviditet i sommer. Så det stemmer jo ganske godt med de to... Så ble litt nysgjerrig da! Så nå har jeg spurt de andre der inne... :-) Spent på om de kommer til det samme, hvis ikke, mister jeg troa igjen ja :-)

Skrevet

HALLO

skal på UL 7 mars i porsgrunn så da håper jeg alt ser greit ut å at det blir uttak neste uke. Er første runde for oss.

Vi får håpe at det blir en bra tid for oss alle sammen(: :)

Skrevet

tenk damer nå er det ca 3dager igjen til ultralyd for oss som skal ta det på fredag. dagene går så fort heldigvis :)

blir spennende å høre hva planen videre er for dere:)

kanskje det blir et desember barn på oss?

Skrevet

jeg gleder meg...

er nå blitt sykemeldt, for jeg har mistet helt søvnen, og for en som er så glad i å sove som meg er det helt forferdelig...

Håper det gir seg snart... (var vist vanlig)

Så nå bare slapper jeg av og nyter tilværelsen og gleder meg til fredag.

Skal dere ha samboer/mann med dere?

Håper det samme som deg caroline85, kanskje det blir et desemberbarn på oss.... det hadde vært en fantastisk bursdags gave..

Hvordan går det med dere andre?

klem

Skrevet

samboer skal være med ja, det må liksom bli noe som er vårt liksom, når man ikke klare å lage det på egenhånd ,tror jeg det er viktig at gutta blir med på det meste for å føle seg "med i gjengen"

Skrevet

Hei!

Jeg merker jeg sover dårligere om natta nå jeg også. Blir uhyre spennende på fredag! :) Skal på UL i morgen også jeg da, siden jeg holdt på å bli overstimulert.

Ja, tenk om det hadde blitt desemberbabyer på oss... Hadde i såfall blitt tidlig julaften for oss da. :)

Jeg kjenner en del i magen nå, får håpe det er et godt tegn...

Skal ha med mannen min ja, trygt og godt og ha han der... :)

Skrevet

Ja dette er spennende!! Merker at jeg er mere avslappa nå enn ved første forsøk. Nå vet jeg hva jeg går til.

Kjenner ikke så mye i magen, 6. sprøytedag idag. Kanskje litt kløing og "tyngde".

Er sykmeldt en måned. Har en hard turnus, og en jobb som går dårlig sammen med sprøytestikking og etterhvert skjør mage..

Vi må holde hverandre oppdatert jenter! Og la oss håpe at det blir et desember-barn på oss:-))) Det har vi jaggu fortjent!!

Skrevet

nå er det bare to dager til UL gleder meg sååååååååå.....

jeg skal ha med mannen min vil jo at vi skal oppleve alt sammen,, han synes det er like spennans som meg:)

Føler meg ganske oppblåst i magen nå lurer på hvor mange egg det blir.

var hos legen i dag avtalte at jeg skal gå hjemme di 14 dagene etter innsetting.. Hva skal dere??

Skrevet

jeg har blitt sykemeldt i dag og til 20.mars. så da blir det kanskje en uke fri etter uttak. jeg skulle egentlig ha ferie den uka etter innsetting, men ble sykmeldt halve uka også har jeg fri resten av uka.

Skrevet

lykke til i morra jenter. :)

Skrevet

Hei hei alle sammen.

Takk for det Caroline85..

Kjenner at jeg er kraftig klar for å komme igang nå.

Blir en spennende dag for mange av oss i morgen..

Håper vi alle oppdaterer oss her inne slik vi kan følge med hverandre..

Lykke til..

mvh

Skrevet

Hei

Jeg får vite i morgen hvilken dag, men regner med uttak mandag og innsett onsdag uke 11 :D

Fikk ikke satt inn no forrige gang (november 07) pga ingen av de 4 eggene ble befruktet hvor 2 var umodne.... så håper denne gangen går bra med innsett og et eller to barn i desember måned :)

Lykke til alle sammen. Gøy å se hvordan det går med oss alle sammen :)

Skrevet

Hei igjen! Hvordan har det gått med UL for dere? Er vi mange som skal inn til uka?

Vi skal inn for uttak på tirsdag, og insett på torsdag.. Gyn var veldig fornøyd med antall egg, noen var litt mindre enn de andre.. Så måtte sette to sprøyter til, i går og i dag... Håper på mange egg på tirsdag! :-)

Skrevet

Hei Lykkeliten!

Vi skal også ha uttak tirsdag og innsett torsdag:-) Blir spennende!

Ikke peiling på antall egg, legen var en mann av svært få ord....

Lykke til på tirsdag til deg!!

Skrevet

blir spennende å få høre hvordan det går med dere til uka da. lykke til. :)

Skrevet

Tusen takk for det Caroline:-) Synes du er sterk jeg. Om ikke lenge er det din tur:-)

Skrevet

Hei uke 11 gjengen :)

Nå "hopper jeg av" fra denne gjengen. Jeg ble dessverre overstimulert og måtte avbryte forsøket... Så veldig mørkt på det en stund, men har kost meg masse i helgen og har fått tenkt litt. Dette er jo absolutt ikke verdens undergang. Det var bare ikke vår tur akkurat nå. :)

Men vil ønske alle dere lykke til! Skal tenke på dere og følge med på hvordan det går. :) Krysser fingrene for mange desemberbabyer her inne!!!!!! :)

Klem

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskningene Grom-jinta! Så godt å høre at du ser lyst på dette nå. Du får se frem mot ditt neste forsøk. Nå vet jo legene mer om hvordan du responderer på medisinene!

Jeg skal sette eggløsningssprøyta om 20 min.... Håper at dette andre forsøket vårt skal gå veien!!

Ta vare på deg selv, så sees vi her inne etterhvert:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...