Gå til innhold

Opptelling Mai-mamma treff på Santinos Oslo

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Da er jeg tilbake fra ferie.. ser ikke ut som om noen andre har tatt opptelling, så jeg kjører på!

Har foreløpig registrert at disse kan:

Buena

m@mm@nt1på2

licentia (kanskje?)

*Simba

Lizzieliz

Mo74

Gemini7

Swoop77

jsolli

VipsPips (kanskje?)

Gro1980

Mai_anno_08

Ronja Røverdatter

samt undertegnede.. Det vil si ca 14 så langt!

Dersom jeg har glemt noen eller DU ikke har fått skrevet deg på enda - kom igjen! Bestiller bord på mandag (18.02.08)

Vi sees :)

Fortsetter under...

Da har jeg bestilt bord til kl 17 :)

Bestilte til 16 personer, så har vi muligens noen personer å gå på.. sikkert ingen krise om vi skulle bli flere enn det heller!

Jeg kommer til å være der fra 17 i alle fall.. håper noen flere og er der til da !

Da sees vi :)

Annonse

Håper jeg kommer meg med! Datteren vår har hatt omgangssyke og er fremdeles slapp, så hun bør være hjemme i morgen også. Var egentlig meningen at hun skulle bort til en venninne i mrg kv. Sambo er bortreist, så da spørs det om jeg får barnevakt, håper det ! :)

Hei.

Jeg må desverre melde forfall jeg, har planer med mannen som endelig har et par fridager!

Men jeg håper det blir et treff til om ikke alt for lenge da! Også skal jeg prøve å komme meg på formiddagstreffet på mandag som er nevnt i en annen tråd her! Håper flere kan bli med på det!

Det var jammen ikke mange jentene som møtte opp i går (6 av 14 påmeldte!) men vi hadde det veldig koselig vi som kom :) God mat og babyprat er tingen om dagen!

Veldig fint om man melder frafall hvis man har mulighet til det!

Håper det ikke blir så lenge til neste gang :)

Ha en super dag jenter!

Annonse

Nei så dumt at ikke flere kom da!! Jeg hadde sett frem til treffet men som forklart lenger opp satte sykdom også en stopper for meg. Vi har hatt sykdom sammenhengende i over 3 uker nå, så begynner å bli temmelig LEI!! Min lille snuppe er tilbake i bhg i dag for første gang på lenge (omgangssyke der og. Buena; det henger gjerne i en stund; en hard utgave i vinter, sa de på legevakten..!) Ser frem til treff senere!!

Hehe... var absolutt ikke ment som "kjeft" til noen :)

Forstår ting kan komme i veien, og at det kanskje var vanskelig å få sagt ifra ettersom bl.s jeg ikke hadde gitt fra meg noe mobilnr etc.. (kritikk til meg selv der). Som sagt, vi som kom hadde det hyggelig - og ikke minst veldig stor plass ;)

Ble det snakket noe om evnt neste treff? Jeg har VELDIG lyst til å møte noen av dere mai mammaer snart.. Men har ikke akkurat vært så heldig med tidspunktene så langt.

Tenkte jeg skulle være litt tidlig ute denne gangen og plotte inn i kalenderen dersom det var noe nytt på gang...

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...