Gå til innhold

color fantasy.. noen som har vært på den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst til å ta en tur bare sammen med mannen. men skulle gjerne hørt fra noen som har tatt den. hvordan det er på den. noen som har vært på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og en venninne reise med den for 2 år siden. Det ble en kjempe koselig tur. Kjempe fin båt.

Lugarene ser ikke ut som lugarer, men minihotellrom.

Jeg syns hvertfall at den båten er fin. Ikke så mye fyll som i den andre colorline båten.

Skrevet

Vi var på color magic (samme båten nesten) nå i januar og hadde alt i alt en kjempefin tur. Skikkelig avslappende at alt er samlet på et sted, ingen stress og mas. Var sjøsyk i 3 timer på lørdagen, men kom meg igjen når det hadde stilnet. Kan anbefale det, selv om det sikkert er stemplet som litt harry. ;o)

Skrevet

Ja,jeg har vært der sammen med mannen min. Det er dyrt på butikkenen der da.Men en veldig fin båt. Rolig og avslappende. Bassenget var vi ikke i..men det så fint ut

Skrevet

hadde dere de billigste lugarene da? uten utsikt?

Skrevet

hehe.. bryr meg ikke om det er noen som syns det er harry;) vil gjerne dra på en koselig tur hvor mannen og jeg kan slappe av og kose oss.. uten å være altfor lenge vekk fra barna.. to døgn er nok for oss. så da tenkte jeg dette var en god idé:)

Skrevet

ja, det var det. Vi fikk en dobbelseng. Og der vinduet egentlig sto, var et speil istedet. Slik at rommet ikke så så liten ut.

Skrevet

lurte litt på det med bassenget.. om det er mest for barna?

var det veldig dyrt å spise der også?

Skrevet

To døgn var nok, følte vi fikk vært med på mye på de to dagene. 2 forskjellige show, shopping, spiste god mat på forskjellige resturanter, drakk masse godt, var på nattklubb, hadde sex uten å tenke på at ungene kunne våkne, hehehe.... ;o)

Skrevet

Var på Fantasy for et år siden med jobben. Hadde egen lugar da, så det var jo som å være i himmelen. Vi spiste lunch da vi seilte ut fra Oslo, det var så fint:P Veldig god mat, fantastisk flott restaurant i akterenden. Var ikke i badeland, for den eneste tiden vi hadde til bading brukte vi i land i Kiel, som også anbefales. DIGERT shoppingsenter på andre siden av kaia der!

Skal ta en slik tur igjen bare jeg og gubben en gang ja... Hehe.

Skrevet

Vi hadde forresten lugar mot den "handlegata", tror ikke det var de billigste lugarene, men langt i fra de dyreste heller. Maten var ikke spesielt dyr syns jeg. Bassenget orket vi ikke, syns det var mest for barna. Hadde ikke lyst å oppsøke arenaer med masse barn når vi for en gangs skyld hadde barnefri. ;o)

Skrevet

høres ut som dere hadde en fin tur;) det er bra!!:)

Skrevet

Vi var på den da den var helt ny.

Bodde på dekk 9 eller 10 (husker ikke helt)

Utvendig suite med fri minibar,frukt,tv osv. Tror lugaren var 24m2.

Det er absolutt å anbefale!

Hadde egen frokostbuffet sammen med kanskje 20 andre på toppdekket.

Jeg kunne gladelig ha reist flere ganger,for det ga virkelig mersmak.

Overalt hvor vi spiste var det kjempegod mat,enten det var på buffeten eller på den finere restauranten helt i front av båten.

Siden vi skulle i suite,så fikk vi også et eget venterom,og fikk gå ombord før de andre.

Anbefaler denne turen,men syns ikke noe særlig om byen Kiel...

Skrevet

Skal på cruise pinsehelga vi.

Julegave fra foreldra mine. De ahr vært på turen før, og anbefaller det på det aller varmeste. HAr bestilt suite til alle sammen(vi drar 10stk)

Også har vi bestilt samme reisen til svigers som takk for alt barnepass, de skal få billettene i påskeegget. Slik at de også blir med oss.

Skrevet

så koselig da!!!!:) dere får sikkert en fin tur! veldig fin måte å takke for barnepass!!!:)

Skrevet

Ja håper de blir glade!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...