Gå til innhold

Morkake spørsmål..

Bitten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Først vil jeg bare fortelle at jeg fikk mine tvillinger i beg av desember og at det går kjempe bra! Det går jo i unger store deler av døgnet men rekker også cafe besøk innimellom. Det værste er faktisk kranglingen til de større søskene på 2,5 og 4,5. Rekker ikke å være så mye megler som tidligere. Nå har de jo ikke vondt av å ordne opp litt sjøl heller men det er så slitsomt å høre denne kranglinga... Ang dobbel amming henger jeg meg med på uttalelsen til Raki. Tenkte og erfarte det samme som henne men har ikke begynnt med dobbel amming. Men syns ammingen går helt strålende likevel så tenker ikke mye på det lenger. De får tillegg innimellom men kan gå noen dager uten også.

Men over til spørsmålet mitt. Fikk akkurat kopi av føde journalen min. Og der står det at det var en bi placenta på 3x4 cm på den ene placentaen. Vil det si at det var en liten mini morkake i tillegg og at det mest sannsynlig var 3 i magen helt i begynnelsen? Det spiller jo egentilig ikke noe rolle men er litt interessant.....

Lykke til alle dere som venter. Er jo utrolig mange!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...