Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Har spart på flaskene etter mitt første barn som ble født tidlig 2006, og lurer på om jeg kan bruke de samme flaskene til neste barn som kommer til våren? Selvfølgelig vasket, kokt og med nye sutter. Noen som vet?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Ja, det vil jeg da absolutt tro at du kan. Skal spare flaskene selv, i tilfelle det blir et flaskebarn neste gang også.
Poteto Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 ja, så lenge dei blir kokt, så ser eg ikke noe grunn til du ikke skal bruke dei.. skal selv pakke dei ned.. er jo dyrt med flasker!!
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Ja det tror jeg absolutt du kan! Jeg tenkte å spare flaske til nestemann jeg også. Bare vask de godt og koke de, så er det jo ingen grunn til ikke å bruke dem. Så lenge du bytter suttene, for de kan bli morkne om de ligger lenge:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Ja, det kan du. Det er bare suttene som må byttes, for de kan gå i oppløsning etter en tid og være farlige for barnet ifht kvelning.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Visst kan du det! Bruker selv flasker fra 99 jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå