Gå til innhold

Et spm til dere som reiser ofte utenlands....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min skal på en kjærlighetstur i sommer.... (jippi!!!)

men saken er den at vi har ikke reist så mye uttafor Norges land... og derfor har vi ikke vært nødt for å sjekke slikereise- net-sider heller...

Har vært innpå ei side som heter Super Saver.. og der var d jo lett å finne fram... grei oversikt over flyavganger, hotel og pris. Er det slik at det er bare å bestille billetter over nettet, og skrive ut evt billettene? får vi bekreftelse på bestillingen?

Er der andre reise-sider du kan anbefale?

Jada, sikkert teite spm... hihi... men med hus og små barn så har vi ikke prioritert så dyre reiser, før nå! Nå er økonomien bedre og vi gleder oss til ei langhelg for oss selv!!! johooo!!

Skrevet

Det høres koselig ut:)

Du bestiller billetter over nettet, også skriver du ut billettene, evt. trenger du bare referansenummeret for å printe ut billetten på flyplassen. Det varierer. Men du får alltid billetteten sendt på mail, og det fungerer da som en billett.

Vet ikke mye om reisesider:)

Skrevet

Ja, det er som du skisserer.

Nå er det ikke alle turoperatører på nettet som er like seriøse, da, men supersaver tror jeg er helt ok. Jeg liker travelmarket.no, og ellers er ofte flyselskapenes egne nettsider like gode som samlesider. Hotels.com, booking.com og venere.com er fine for hoteller, særlig i Europa.

Du trenger neppe skrive ut billettene en gang, bare referansenummeret. Dette får du på en e-postbekreftelse.

Skrevet

www.reisefeber.no er en flott side:-)

Håper dere får en strålende reise!

Skrevet

Paa sol.no er det en reiselink oppe i venstre hjörne (tror jeg), som har masse forskjellige flyselskaper osv osv, og finner den beste prisen.

De har ogsaa hotell o.l.

Skrevet

Tusen takk for gode svar!!

Da skal vi sjekke disse sidene ;-)

Skrevet

www.restplass.no

www.travellink.no

www.ticket.no

kun fly:

www.norwegian.no

www.sterling.no

www.sas.no

www.klm.no

Beste hotellside synes jeg er:

www.booking.com

og så må jeg anbefale Barcelona som reisemål ;-)

Skrevet

Det aller beste er å kjøpe billetter direkte fra flyselskapenes hjemmesider. Greie flybolag er da Norwegian og sas, Lufthansa er skikkelig bra, men kan bli litt dyrere.

Som en annen over her sa er www.bookings.com en god side for hoteller.

Byer som er kjempebra for kjærsteferier er:

Bilbao(må bo i den gamle bydelen)

Paris

Firenze

Roma

Biarritz

Edinburgh

Skrevet

oi, så jeg fikk med et ekstra s i internett siden der, oups. Skal jo være www.booking.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...