Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg er nå kommet til uke 14 og jeg gleder meg masse til den lille kommer. Men må jeg væer i så dårlig form fordi jeg har enda et liv inne meg? Jeg ble sykemeldt fra uke 6, pga av type jobb og svangerskapskvalme. Jeg har siden da, vært innlagt sykehuset en tur, legevakt en del ganger samt har kvalme og hodepine døgnet rundt. Og ikke nok med det så trodde jeg virkelig at i natten som var , så gikk alt galt. Helt til jeg begynte å skjønne at det var kynnere. Kynnere skal liksom ikke gjøre vondt leser jeg, men jo det kan det gjøre! "Du skal se det går over snart nå", "uke 16, skal du se. Da blir det nok bra! og da blir du så frisk som aldri før". Ja det hadde jo vært kjempe bra å kommet i form igjen, Men ettesom jeg jobber i et risikoyrke, og arbeidsgiver ikke har mulighet til å tilpasse min arbeidsdag. Er jeg tatt ut i svangersakpspermisjon, noe som vi si at jeg ikke får jobbe på slik ca 2 år.... Hurra?? NEI, jeg vil faktisk jobbe! Hva i all verden skal jeg finne på frem til august da! Nei du verden hvor jeg gleder meg til den lille kommer ut i den vide verden sammen med oss!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136872745-bare-et-lite-hjertesukk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
små tjukk-igjen. Skrevet 17. februar 2008 #2 Del Skrevet 17. februar 2008 hei! ja noen er skikkelig rammet. sjøl har jeg vært sinnsykt dårlig(var det med nr 1 og), plages med hodepine (24/7 ) heile døgnet,å det er sabla tungt å jobbe. Jeg jobber og i et risikofylt yrke, å får mest sannsynlig ikke bli omplassert,så då går jeg over på fødselspenger.Noe nytt fra 2007 der legen skriver at jeg ikke kan jobbe på den plassen å at bedriften ikke har mulighet til omplassering. Så leveres denna mølja til NAV, å dem betaler meg lønn i 6 mnd....mens jeg antakeligvis har malt huset 10 gang å byggd det ut før nr 2 kommer... Vil også aller helst jobbe,førr det er jo utrolig kjedelig å gå hjemme heile tida. sjøl har jeg en hest som spiser opp mesteparten av den fritid jeg har, så det kommer til å bli godt å kunne bruke god tid i stall å etc..... Anbefaler IKKE puslespill, gjorde det m nr 1 å det endte m at det låg 1000 brikker i støvsugeren he he he lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136872745-bare-et-lite-hjertesukk/#findComment-136876012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå