Elletuppa Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Driver å planlegger ferie, så da lurte jeg på om det er noen som har en camping plass i Sverige å anbefale? Tenker på bade muligheter, leke plass for de små og gjerne litt butikker i nærheten.
hund&barn@fullrulle Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Sunne Bare nydelig med små barn. Langgrunn fin strand. Lekeplass. Badeland... Butikkene var vel 1 km unna. Skal tilbake i sommer
Bare jeg er meg :o) Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Daftø Camping.Et paradis for barn:o) Kort vei til Strømstad- Men er ganske dyrt!
Elletuppa Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 Takk takk, skal sjekke ut disse. Disse ligger vel ganske langt sør? Vi bor ganske langt nord så må se litt på hvor mange timer det blir kjøre.
esmase Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Litt lengre nord har du jo i Piteå,Luleå og Skelefteå. Har hørt at Pite Havsbad er veldig nedslitt. Vi var på Arcus Camping i Luleå i fjor,og der var det helt greit.Veldig tilrettelagt for barna med stor lekeplass,basseng ol. Restauranter og kiosk på området,og mulighet for å vaske klær.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Holder også en knapp på Sunne. Da meiner jeg plassen ved Selma Lagerløf spa. Superfint der. Går greit å kjøre dit nordfra, for amn kjører inn til Sverige og så kjører man hmm er det vei nr 45 tro helt til Sunne?? Mye 90km/t og fine svenske veier.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Piteå havbad er veldig fint, men er redd det akn bli litt for voldsomt for enkelte barnefamilier da det ofte er ganske mye festing der i høysesongen, spesielt i di ukene det er festivaler o.l der.. men ellers veldig bra camping, med gode service hus, basseng inne, restaurant, butikk,hotell, stor fin lekeplass og tivoli osv på området=) en halvtime lenger sør fra piteå ligger byske, VELDIG populært blandt barnefamilier her hvor jeg kommer fra, fin campingplass, bassenger osv=) Luleå er greit nok synes jeg, litt for mye sigøynere som hoder liv og røre der synes jeg personlig men...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 glemte forresten og nevne Umeå camping, det er den plassen vi opp igjennom årene har trivdes best på, ligger stort fint badeland like ved, og mange andre aktiviteter for barna, bondegård for barn, mini-legoland, hoppeslott osv=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå