Gå til innhold

Camping plass i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å planlegger ferie, så da lurte jeg på om det er noen som har en camping plass i Sverige å anbefale? Tenker på bade muligheter, leke plass for de små og gjerne litt butikker i nærheten.

Fortsetter under...

Skrevet

Sunne :) Bare nydelig med små barn. Langgrunn fin strand. Lekeplass. Badeland... Butikkene var vel 1 km unna. Skal tilbake i sommer ;)

Skrevet

Daftø Camping.Et paradis for barn:o)

Kort vei til Strømstad-

Men er ganske dyrt!

Skrevet

Takk takk, skal sjekke ut disse. Disse ligger vel ganske langt sør? Vi bor ganske langt nord så må se litt på hvor mange timer det blir kjøre.

Skrevet

Litt lengre nord har du jo i Piteå,Luleå og Skelefteå.

Har hørt at Pite Havsbad er veldig nedslitt.

Vi var på Arcus Camping i Luleå i fjor,og der var det helt greit.Veldig tilrettelagt for barna med stor lekeplass,basseng ol.

Restauranter og kiosk på området,og mulighet for å vaske klær.

Skrevet

Bomstabaden camping i Karlstad...

Annonse

Skrevet

Holder også en knapp på Sunne. Da meiner jeg plassen ved Selma Lagerløf spa. Superfint der. Går greit å kjøre dit nordfra, for amn kjører inn til Sverige og så kjører man hmm er det vei nr 45 tro helt til Sunne??

Mye 90km/t og fine svenske veier.

Skrevet

Piteå havbad er veldig fint, men er redd det akn bli litt for voldsomt for enkelte barnefamilier da det ofte er ganske mye festing der i høysesongen, spesielt i di ukene det er festivaler o.l der..

men ellers veldig bra camping, med gode service hus, basseng inne, restaurant, butikk,hotell, stor fin lekeplass og tivoli osv på området=)

en halvtime lenger sør fra piteå ligger byske, VELDIG populært blandt barnefamilier her hvor jeg kommer fra, fin campingplass, bassenger osv=)

Luleå er greit nok synes jeg, litt for mye sigøynere som hoder liv og røre der synes jeg personlig men...

Skrevet

glemte forresten og nevne Umeå camping, det er den plassen vi opp igjennom årene har trivdes best på, ligger stort fint badeland like ved, og mange andre aktiviteter for barna, bondegård for barn, mini-legoland, hoppeslott osv=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...