mor til skatten :) Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 min 3 mnd gamle sønn har ikke hatt avføring på 2 uker...jeg gir han kun morsmelk.. hjelp.hva kan jeg gjøre???
emlyn Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Jenta mi gikk av og til 10 dager før hun bæsja da hun enda bare fikk mm... og da kom det så TIL DE GRADER!!! Tror det er normalt, men har hørt at du kan "ta tempen" på ham - stikke et termometer opp i rompa - og at det da skjer noe. Jeg prøvde det en gang, uten resultat... Spør på HS hvis du er usikker!
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 "Rekorden" jeg har hørt om, er 27 dager!!! Sier seg vel selv at da DET først kom, så var det en del.... Sjekk med HS, går det for langt, synes du, så kjøp et bittelite klyster på apoteket.
Audacious Angel Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Det er helt vanlig når de kun får mm. Det lengste snuppa her gikk var 13 dager og da kom det også bæsj for 13 dager hi, hi. I bøkene tror jeg det står at opp til 18 dager er normalt.
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Når det går i kun morsmelk skal det ikke være noe farlig:-) Så lenge bleiene er våte er alt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå