Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Må kunne uttales på en grei måte på norsk, engelsk og spansk.. Eivi Evy Tenker på å kalle opp etter bestemor(Evidelia) som er spansk, men vil helst gjøre en liten vri på navnet. Evt. to navn med enten Eivi eller Evy og et til. Eller noe helt annet.. Marja Sara Una Jenny Hva synes dere, flere forslag?
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Jeg liker verken Evy eller Eivi, men Evidelia var jo kjempefint! Så hvorfor ikke kalle opp direkte? Av de andre navnene du nevner synes jeg Una er finest, og deretter Jenny. Sara er kjedelig og Marja liker jeg ikke...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Syns Evy er fint jeg, og hvis dere bor i Norge så er det mer anvendelig enn Evidelia, men likevel en fin oppkalling. Av de andre navnene likte jeg Jenny best. Una var også fint. Sarah liker jeg også.
*Willow* Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Liker Eivi kjempegodt, har det på lista. Evy og Una er ok, Jenny også, men litt kjedelig. Sara er jo ganske oppbrukt nå, men siden jeg heter det selv er det ok;)
Troillpia Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Eivi synes jeg var fint! Er foresten gudmor til ei som heter Eivor :-) Liker Sara og Jenny også, men ikke Marja og Una.
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Eivi var veldig fint.. eller hva med Adele(n)...litt oppkalling det også..
Vannmann35 Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Synes Eivi var ganske fint :-) Ellers går det jo ann å bruke Adelia også, da bevarer du "delia-biten".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå