ruth Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 jeg og mannen min har prøvd å bli gravid nå i over 2 år. føler jeg bare begynner å bli veldig deppa pgr av dette. alle andre rundt meg popper ut barn men ikke jeg. jeg er glad på andre sine vegne men vet ikke hva jeg helt skal gjøre av meg.....! noen andre som føler det samme?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Slapp helt av, du er jo ikke mer 21 år! Finnes sikkert mange ting dere ennå ikke ha gjennomgått.
ruth Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 jepp.men har en sykdom som gjør at jeg kan velge å få barn nå eller aldri, mye med tabletter å gjøre oxo. men skal jo på en helsjekk snart for å se at alt er i orden innvendig. så vi får se!
ruth Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 hvordan visste du forresten hvor gammel jeg er? måtte bare spørre!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Hei. Når man trykker på navnet i slutten av innlegget kommer din profil opp! Slik ser man hvor gammel du er! Er du og din mann klare for å få barn syns jeg det er bare å kjøre på. Man kan egenltig klare alt som en klarte før en fikk barn, trengs bare litt mer planegging. I hvertfall det meste! Har ei venninne som gikk på noe( husker ikke hva det heter akkurat nå) men problemet var at du kunne ende opp med tvillinger eller trillinger....Hun fikk bare en da. Det blir sikkert din tur snart! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Ta dere en tur til Dr. Kenneth Purvis. Det gjorde vi, og fikk en "oppskrift" som gjorde at jeg ble gravid på første (...eller 2.) forsøk etter å ha prøvd i nesten 2 år. Han mente vi hadde hatt sex for ofte, hehe. Forresten, hvis mannen din eller dere begge har clamydia så kan det være vanskelig å bli gravid pga sædkvaliteten. Veldig mange har clamydia uten at de selv vet om det.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 hei på deg skjønner at du er lei av og prøve(det vet jeg alt om har slitt selv i snart 4 år med og få barn) har hatt 8 forsøk og forsatt like barnløse:( vær glad at dere har startet tidlig,sjangsen for at du blir mamma en gang er faktisk veldig stor. jeg blir veldig glad når andre sier de er gravdide,men det stikker i hjertet mitt hver gang,det minner meg om hvor misslykket jeg er.. jeg smiler og prøver og vise at jeg er glad på deres vegne,det fortjenner de jo,ingen sin skyld at noen må slite og slite. xxxx fingrene for deg og håper du slipper unna "ivf karusellen" )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå