Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Vi er et lesbisk par som ønsker oss barn. Noen som er interessert i å hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg/vi kan gjerne hjelpe! Begynner å få en del erfaring med både inseminasjon, frustrasjon, tette eggledere, og nå, snart IVF (prøverørsbehandling). Dere vet sikkert at dere må til Danmark (iallefall nærmest) hvis dere skal få behandling av jordmødre eller leger.

Kan ikke dere skrive en personlig melding, hvis dere har profil, og spør om akkurat hva dere vil :) Eller vi kan ta det i denne tråden her. Mye god hjelp og støtte her inne :)

Uansett må dere ha lykke til med planlegging :)

Skrevet

Noen menn som kunne tenke seg å være donor? :)

Skrevet

Hehe, sæd kan jeg ikke bidra med akkurat!

Håper dere har tenkt dere godt om mht. å "etterlyse" donor. Her er det evt. sykdom, farskap, stebarnsadopsjon, og mange følelser som må og bør vurderes!

Lykke til uansett :)

Skrevet

Hei.

På www.gaysir.no så er det fler menn som ønsker å donere sæd privat.

Jeg ha vært litt ikontakt med to stk der som virker veldig ålrighte.

Selv skal jeg til Danmark for donorsæd der.

profilene deres er:

#sdonnor - han har jeg hatt mest kontakt med, virker veldig sympatisk og snill.

#babymaker - virker også ok.

-ganske sikker på at det er flere på gaysir som ønsker å bidra og..

Lykke til.

Skrevet

Da må endre profilen din slik at det er mulig å sende meldinger til deg!

Skrevet

Flere av de som er på Gaysir er ute etter noe mer enn å hjelpe til. Jeg har hørt om flere der inne som har baktanker ved å skulle hjelpe til. Jeg ville tenkt med om og heller valgt å kjøpe donorsæd i Danmark eller Finland. Da er dere sikret sykdomsfrihet, krav om samvær, pengeutpressing for at donor ikke skal oute seg for barnet osv. osv.

Skrevet

De på Gaysir som skulle ønsker noe mer,faller nok fort fra når de får vite at de må levere "varene" i en plastkopp....

Skrevet

Og mange har "ullene" motiver..

sdonor og babymaker ville jeg aldri anbefalt videre!

Skrevet

Vet ikke om jeg er helt enig når det gjelder "babymaker".Vet at flere jenter har vært i kontakt med han,og han har faktisk anbefalt Danmark som det tryggeste alternativet for alle han har vært i kontakt med.

Men han har sagt han kan være et alternativ for de som blir stresset og derfor får problemer med å reise til Danmark.Eller som av andre grunner ikke ønsker å reise til Danmark.

Så langt har han overtalt samtlige til å forsøke Danmark i første omgang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...