♥binna♥ Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Bruker Dermalogicaprodukter og er veldig fornøyd. Har nå lyst på en foundation. Var på hudpleiesalong i dag for å spørre om hjelp, men virket ikke som hun som jobbet der hadde så gor kjennskap til Dermalogica (hun ville ha meg til å se på andre merker, men jeg er fornøyd med Dermalogica og vil gjerne fortsette med det). Fikk vareprøve på treatment foundation 2 og 2g. Men hva står egentlig denne g for? Hun i butikken ville at jeg heller skulle kjøpe sheer tint moisture spf 15 med farge, men jeg skjønte ikke hvorfor? Jeg vil ha litt som skuler små fargeforskjeller i huden, gjerne litt farge men ikke følelsen av en maske utenpå huden visst dere skjønner. Hva vil dere anbefale? Noen med erfaring med produktene?
lompen78 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hei! g står for at det er mer gule pigmenter i kremen. Passer for de med litt gyllen undertone i huden. Forskjellen på tr foundation og sheer tint er at tr found er en foundation mens sheer tint er en dagkrem m farge... altså med den trenger du bare en krem ellers må du ha dagkrem i tillegg dersom du går for tr found, denne dekker noe mer enn sheer tint. Helt enig, produktene er kjempegode, har jobbet med dem i mange år.. Marit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå