Gå til innhold

Hudpleiere/andre med peiling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker Dermalogicaprodukter og er veldig fornøyd. Har nå lyst på en foundation. Var på hudpleiesalong i dag for å spørre om hjelp, men virket ikke som hun som jobbet der hadde så gor kjennskap til Dermalogica (hun ville ha meg til å se på andre merker, men jeg er fornøyd med Dermalogica og vil gjerne fortsette med det).

Fikk vareprøve på treatment foundation 2 og 2g. Men hva står egentlig denne g for? Hun i butikken ville at jeg heller skulle kjøpe sheer tint moisture spf 15 med farge, men jeg skjønte ikke hvorfor?

Jeg vil ha litt som skuler små fargeforskjeller i huden, gjerne litt farge men ikke følelsen av en maske utenpå huden visst dere skjønner.

Hva vil dere anbefale? Noen med erfaring med produktene?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

g står for at det er mer gule pigmenter i kremen. Passer for de med litt gyllen undertone i huden.

Forskjellen på tr foundation og sheer tint er at tr found er en foundation mens sheer tint er en dagkrem m farge... altså med den trenger du bare en krem ellers må du ha dagkrem i tillegg dersom du går for tr found, denne dekker noe mer enn sheer tint.

Helt enig, produktene er kjempegode, har jobbet med dem i mange år..

Marit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...