Gå til innhold

Åse sykehus ( Ålesund)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hva du har hørt da? jeg har født der to ganger før..ingen dårlig opplevelse..

eneste med nr 1 så var vi 4 på 3 mannsrom siste natta mi der for det var skikkelig babyboom mnd da..

Men nå har de jo fått barsel hotell..så deilig..håper jeg kan bo der og alt er bra med den lille og meg så jeg slipper barsel..liker ikke dele rom.

Men jeg har ingen dårlig opplevelser der..kjekke jordmødre også:)

Eneste med nr 1 så var jo 4 på alle 3 mannsromma, så ble sikkert veldig heltisk for de som jobbet der, så følte man fikk ikke slappet av da..

Med nr 2 var vi bare to på romma og var en helt annen opplevelse..og nå som man kan bo på barsel hotellet, så må det jo bare være helt herlig..

Jeg er fra Molde. Men regner med det blir feriestenging i år også, så da må jeg enten til Ålesund eller Kr.sund. Men har termin 2.august, så jeg håper jeg får litt før deg ... :) Gikk 12 dager over sist, og har ikke spesilet lyst til å gå like lenge denne gangen!

har hørt at di ikke er flinke på førstegangsfødene. man får ikke bestemme fødestilling å slikt selv. har også snakket med mange som har fått sykehus infeksjoner i brystene sine dær...

dyrt sykehus hotell opphold for mannen. folk som har blitt jaga inn i dusjn å måtte stå der i 4 timer bare fordi d ikke er plass på føden...

Annonse

Jeg skal føde på Åse-sykehus. Har termin 5.aug. Lurer litt på hvor lenge jeg får lov til å være der etter fødselen. Hva har jeg krav på? Noen som vet? Er førstegangsf. og føler at jeg vil trenge litt tid på meg før jeg blir sendt hjem. Har hørt om folk som nærmest blir kastet ut etter bare 1 døgn. Wææh! :S

Det var godt å høre at jeg får være der i 4 døgn dersom det blir behov for det:) Håper det stemmer! Hvordan er det nå med barnefar og overnatting? Er det mye penger en må ut med for å få overnatte på baselhotellet, og hvordan fungerer det egentlig?

Jeg skal også føde på åse.. forelpig termin 080808...

Har bare hørt positivt om barselhotellet. Nytt og fint er det der også.

Dette kan være prisen:

Pårørande som overnattar i same rom som pasienten: kr. 282 m/ frukost, kr. 482 m/ fullkost.

Er jo en grei pris spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...