Gå til innhold

Rugedag 3 og kjenner masse kraftige stikk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er normalt å kjenne stikk etter uttak, da er det nok stikkee etter eggutheningen du kjener tenker jeg, men nå ble jeg litt forvirra når 74skytte også kjenner det og hun har bare hatt insetting. Men de er ulike stikkninger eller kramper eler små smerter du kan kjenne, jegmerket 2 ulike stikinger jeg. De fra uttaket frsvant etter noen dager men det andre sitter i fortsatt, er på ruge dag 11 i dag. Det kan også være Crinone som har disse bivirkningene. Eller så kan det jo være det vi håper på d, men det er nok litt tilig for dere da.

Ja, det er nok bivirkninger av Progestanen som jeg tar. Dessuten var innsettingen min litt problematisk, og de måtte "herje" litt lenge med et litt hardere kateter før de fikk plassert egget. Vanskelig å ikke å tenke på symtomer (som jeg hadde lovet meg selv å ikke gjøre denne gangen) når du får såpass sterke "stikk".

Glad for denne siden, så man kan få tankene ut!

Hei!

Jeg er på rugedag 3 i dag. Hadde mye vondt i magen etter egguthenting (en trykkfornemmelse). Fikk beskjed om at dette var normalt, da det kunne lekke litt blod ut i buken etter at de stakk hull på eggstokkene ved uthenting. Nå går jeg på crinone og føler meg oppblåst i magen(i livmorregionen), og har av og til kraftige stikninger. Puppene er også vonde og fastere enn de pleier. Går utifra at dette er vanlige bivirkninger av Crinonen!? Spennende tid for oss nå! Lykke til med rugingen alle sammen;)

Annonse

Hei Svane og dere andre som ligger ganske likt i løypa!

Ja, denne tiden er nesten litt for spennende!

Sikkert bivirkninger fra hormonpreparatene på et så tidlig tidspunkt.

De fleste som har blitt gravide mener jo at de ikke kjente noe særlig, så vi får nok bare vente......

Når skal dere teste? Jeg har fått beskjed om å teste 27 mars,men jeg har lyst å teste allerede på rugedag 12, dvs. to dager før, hvis ikke mensen har kommet da.

Hei 74skytte, Selvsagt skal jeg også teste i februar ikke mars som jeg skrev!!

Litt ør for tida! : )

Hvis allt går bra og vi greier å vente får vi altså svar ca. samtidig.

Jeg skal ikke ta blodprøve, men teste selv hjemme. Håper jeg klarer å holde meg til 27., men det spørs!

Jeg skal teste 26.febr. Skal prøve å vente til denne dagen,- leser at det er mange som får neg.( missvisende) tester før bestemt testedag. Vi får prøve å leve i håpet så lenge som mulig...Det er nok en god grunn for at sykehuset setter tidspkt. for trygg testdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...