Lotta med novembergutt Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Er det flere enn meg her? Jeg er ferdig nå til våren, men har allerede begynt prøvingen. Planen er som så mange andre gjør det; melde meg opp til et årsstudium som jeg tar perm fra ... Men hva gjør dere nå som det begynner å nærme seg en eventuell desember-termin? Avslutter dere prøvingen nå, eller fortsetter dere med en plan som dere kanskje vil dele med med? For om jeg fortsetter nå, men en desember/januar-termin, så må jeg jo ta juleeksamenene i et fag jeg jo egentlig bare skulle bruke for å få penger fra lånekassa ... Hadde vært koselig om det var flere i min situasjon
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Dersom termin blir i grenseland for at du kan nå å jobbe 6mnd og dermed opparbeide rett til permisjonspenger, kan du jo også nå starte å søke jobber. Du trenger ikke si i intervju at du prøver og bli gravid, eller at du er det. Du kan vurdere dette parallelt med tanker på studier, også ser du hva som skjer de nærmeste månedene. -Om du blir gravid ganske snart, kan du satse på studiet, blir du ikke det kan du starte i ny jobb. Studieplassen kan du jo evt takke nei til i juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå