Gå til innhold

Noen gravide fra Hamar,Brumunddal,Stange området??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg har hatt veldig kvalme inntil for 2 uker siden,nå har det gått over;)ellers sliter jeg med bekkenet,går til behandling 2 dager i uka! Har en sønn fra før på 2 år så det er derfor bekkenet er vondt så tidlig denne gangen,henger igjen fra forige!! men men det er verdt det;) Jobber du??

Nei er arbeidsledig. Hadde en Ma i sommer, å slet veldig psykisk etter det. Å aldri kommet inn i arbeidslivet igjen. Mistet jobben etter å ha vært sykmeldt i et halvt år nesten. Vil så gjerne ha en liten jobb, men de rundt meg sier at jeg kan vente. Begynner å få bekkenløsning=/ Hva slags behandling går du til? Å hvor, har fått henvisning, men har ikke kontaktet noen enda.

fysioterpai med massjasje og trening på fysioteam i Hamar.du bare sier til legen at du trenger behandling så får du en henvisning og koster deg derfor ikke ei krone:) fysio team er det beste stedet med jenter med bekkenløsning:)

ring fysioteam og spør etter Kjersti,hun har jeg og hun er jeg veldig fornøyd men! da kan du være med i en gruppe som trener 1 time i uka,alle med bekkenløsning,der er jeg med:) Jeg har jo merka litt forbedring,men har ikke vært så mange ganger der enda!!

Annonse

Har du jobbet på kringla lenge?? Bare tenkte på om du hadde jobbet der når dem var på olsrud. Skal ta å ringe dit i morgen jeg tenker jeg.

Nye mammaklær butikken er på andre siden av hamar arbeiderblad, der hvor storkarn var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...