Gå til innhold

Noen gravide fra Hamar,Brumunddal,Stange området??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 23 år som flyttet hit i Juli,bor i Nydalen! Kjenner ikke så mange så hadde vært koselig å fått kontakt med noen??

hilsen Meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 år hamar her=) Når har du termin??

Skrevet

24 juli.. Er det kjevla bakeri du jobber på??

Skrevet

Ja det stemmer det! Kjenner du til det??

Skrevet

jada gjør det. Mente hun som spiller på fart damelag jobbet der. Hvis jeg ikke er helt på jordet. Hun er nå daglig leder på fattigmann på maxi. Kan hende jeg bare tuller.

Skrevet

det veit jeg ikke så mye om gitt..hehe.

Hvordan har sv skapet ditt vært til nå da??

Skrevet

Det har vært strålende egentlig. Litt kvalm i starten bare. Der da?? var på den nye mammaklær butikken i byen i går, ble så fornøyd, masse fine klær til billig penger. Å god service. =)

Skrevet

jeg har hatt veldig kvalme inntil for 2 uker siden,nå har det gått over;)ellers sliter jeg med bekkenet,går til behandling 2 dager i uka! Har en sønn fra før på 2 år så det er derfor bekkenet er vondt så tidlig denne gangen,henger igjen fra forige!! men men det er verdt det;) Jobber du??

Skrevet

Nei er arbeidsledig. Hadde en Ma i sommer, å slet veldig psykisk etter det. Å aldri kommet inn i arbeidslivet igjen. Mistet jobben etter å ha vært sykmeldt i et halvt år nesten. Vil så gjerne ha en liten jobb, men de rundt meg sier at jeg kan vente. Begynner å få bekkenløsning=/ Hva slags behandling går du til? Å hvor, har fått henvisning, men har ikke kontaktet noen enda.

Skrevet

fysioterpai med massjasje og trening på fysioteam i Hamar.du bare sier til legen at du trenger behandling så får du en henvisning og koster deg derfor ikke ei krone:) fysio team er det beste stedet med jenter med bekkenløsning:)

Skrevet

=) Fått henvisning, men vil helst ha dame da. Fysioteam har jeg vært før, brakk armen en gang, å da var jeg der. Merker du noe forbedring da?

Skrevet

ring fysioteam og spør etter Kjersti,hun har jeg og hun er jeg veldig fornøyd men! da kan du være med i en gruppe som trener 1 time i uka,alle med bekkenløsning,der er jeg med:) Jeg har jo merka litt forbedring,men har ikke vært så mange ganger der enda!!

Skrevet

Det hørtes jo kjempe bra ut da. Mange store gravide damer da? Jeg er ikke så veldig stor enda men. Kommer sikkert etter hvert.

Skrevet

noen av de skal ha barn i mars og april,men det kommer stadig nye..det viktigste er at du får begynt behandling med en gang:)

Skrevet

Har du jobbet på kringla lenge?? Bare tenkte på om du hadde jobbet der når dem var på olsrud. Skal ta å ringe dit i morgen jeg tenker jeg.

Nye mammaklær butikken er på andre siden av hamar arbeiderblad, der hvor storkarn var.

Skrevet

Sorry meg, blandet sammen kjevla og kringla. hehe=) Rare navn på bakeri.

Skrevet

jobba der siden september:) har du ringt enda til fysioteam??

Skrevet

Jeg har glemt det hver eneste dag. Må få gjort det i morgen, satt det opp på kalenderen=) Akkurat flyttet i ny leilighet, så er masse som skjer om dagen. Har du msn forresten?

Skrevet

Nå har jeg husket på å ringt, =) Dem skulle ringe når dem fikk ledig plass. Hørtes fult ut.. Håper det ikke er så lenge til da.

Skrevet

blir nok snart plass;) er ei som skal føde i løpet av 3 uker!!;) så da er det muligheter!

Skrevet

oki, da får jeg håpe det ikke står flere i kø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...