Gå til innhold

Noen augustbabyer fra Haugesund? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har hatt det samme problemet som deg, så magen uteblir fortsatt. Men det synes jeg er helt greit, mindre tid med noe som er i veien. Hehe...

Fikk innkallelse til ul i dag, bare så synd det var etter påsken. Hadde håpet jeg kunne fortelle de vordende besteforeldrene hva det blir, og at jeg kunne ta med meg en haug med babyklær hjem. Men men... Uansett så blir det bra, håper de ser hva det er. Var så lite når jeg var på ul sist.

Har du fått innkallelse til ul? Det har du vel sikkert siden du har temin før meg...

Kjekt at vi er flere! :-) Hvordan har du det Peanut?

Jeg skal til ul om to uker (5 mars), da er jeg akkurat 18 uker( egentlig 19), så det gleder vi oss veldig til! Håper også på å få se kjønnet! Hadde vært så kjekt å vite, og kunne gi lille gull et navn:-)

Vært hos legen i dag, og ble sykemeldt i en måned, så håper det blir bedre snart:-) Fikk høre hjerteslagene, 152 slag i minuttet:-) Det var så deilig å høre!:D

Hare dere kjent liv? Jeg tror kanskje jeg har kjent litt de siste dagene, og magen har også vokst litt i det siste:-) Spennende! Har dere tenkt på hvilken vogn dere vil ha?

Nei, har ikke det. Regner ikke med å gjøre det før i slutten av mars heller, fosteret er jo så lite enda.

Vogn ja. Har vært å sett på, men har ikke bestemt oss enda. Jeg og mannen min har helt forskjellige syn på hva vi vil ha. Hehe...

Dere da?

Okei, ja selvfølgelig! Beklager! Sier seg vell egentlig selv. Jeg er 16+1 i dag og tro kaaaanskje jeg har kjent noe. Men det er kun den siste uka. Så den ser jeg:-)

Vi har bestilt en Brio Happy med brun bag og svart sportsdel. Gleeeeder meg sånn! Synes den er den fineste og kjekkeste av de alle:-) Jeg hadde først lyst på en tre-hjuling, men etter å ha tenkt meg om og sett litt rundt, så tenkte jeg på vestlandet og været her. Da ble det en stabil 4-hjuling:p Men når det er sagt så er dette den letteste 4-hjulingen på markedet. Det er en stooor stooor jungel av vogner, så jeg tror det er noe for hver og en smak :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...