Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det blir Danmarkstur på meg igjen, men ikke for ins....men for HSG, lange ventetider her i Bergen, og litt usikkert, så for at jeg forhåpentligvis snart kan få mitt tredje forsøk på Stork, reiser jeg til Nordica neste lørdag for å ta HSG, litt dyrere enn her hjemme blir det nok, men jeg føler det er veldig riktig, og slippper tenke mer på det...forhåpentlig er alt greit , og jeg kan reise til Danmark er fem dagers tid senere....skal til Gyno førstkommende onsdag, så da har jeg tenkt å spørre om eggløsningsprøyte, så jeg slipper teste stresset:-))

Sånn, det var en liten oppdatering for meg...

Lykke til alle sammen, og tenker masse på deg Rakel:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til lubbeline.

2008 er lykkeåret vårt!!!

Skrevet

Lykke til! Håper HSG-en ser fin ut - og at spiren sitter som et skudd ved neste inseminasjon! :o)

Skrevet

Ønsker deg lykke til lubbeline :-) Håper virkelig undersøkelsene går greit og med positivt resultat, slik at neste Storkebesøk resulterer i en spire :-) Krysser fingrene!

Med meg er det intet nytt, ingen tr og bare negative tester....Sukk. Så jeg er nok ikke gravid (dessverre) og må bare håpe at tr kommer snart slik at jeg kan komme med ned igjen til Kjøben.

Skrevet

Tusen takk, kjenner at jeg er MYE roligere nå, teller ikke dagene slik jeg pleide, og bra er sikkert det:-)

DU vil ikke uansett ta deg en tur til legen da?, siden du er så forsinket mener jeg:-)

Skrevet

Jeg kjenner ei som ikke testet positivt før 5 1/2 uke etter befruktning, så det kan jo skje det også :o)

Skrevet

Hei, er det sant? Vet du om hun hadde andre symptomer enn at tr ikke kom og hun testet negativ? Nå er jeg på veg til å bli optimistisk igjen, hehe, det er jo så rart at det ikke er noen symptomer i det hele tatt, og at testene er så negative som det bare går an.......

Skrevet

Hun hadde ingen symptomer før hun plutselig fikk bekkenløsning og halsbrann helt på slutten av svangerskapet - ja, også kom jo magen etterhvert da :o)

Skrevet

Hmmm, jeg er laget sånn at jeg må ha en positiv test før jeg helt kan tro jeg er verdens heldigste, og så tør jeg ikke ta en blodprøve for da er jeg redd jeg får beskjed om at jeg ikke er gravid....så sånn går dagene, hehe. Jeg håper i det lengste og kommer nok til å svi av en ny test en dag denne uken hvis jeg fortsatt ikke har symptomer på at tr skal komme. Takk skal du ha for informasjon, jeg har faktisk lest på 1.trimester at en skrev at hun testet positiv først fire uker over tiden, så det er kanskje håp enda...

Skrevet

Forstår godt at du må ha en positiv test. Håper virkelig at du får det og at du er verdens heldigste! :o)

Skrevet

Lykk til!

Er du da i København 24-27 feb? Kanksje vi kunne møttes, om jeg kommer meg nedover. Satser på en dob. ins denne gangen også - siden det var så velykket sist.

Rakel jeg krysser alt jeg har å krysse for at du er gravid! Ta en tur til legen å ta blodprøve nå, tenk om du for positivt svar da?!

Lykke til jenter!

Skrevet

God tur til Danmark begge to! Lykke til, tenker på dere :-)

Skrevet

Tusen takk du;-).....skulle hatt tlf nummeret ditt, slik at jeg hadde fått kjeftet deg avgårde til legen;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...