Gå til innhold

Hvilke formsydde tøybleier er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke absorberer best og har best passform? Trenger noen som er laget av naturlige materialer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er utrolig godt fornøyd med våre Heiny Huggers (kjøpes hod bleieboden). De er i ren bomull og absoreberer godt (særlig når jeg hadde vaska de et par ganger). Myke, super passform og god plass til ekstra innelgg. I tillegg liker vi godt Baby Beehinds, bambusbleie (70 % bambus er det vel), den suger helt vanvittig mye (NB! trenger minst 6-7 vaske før den virkelig blir god) og er fast nattbleie hos oss. Ellers vet jeg at mange liker Totsbots (kjøpes hos Krusedull), vi liker de ikke fordi borrelåsen er så tykk og stiv, men som sagt er det flere som liker de.

Skrevet

Takk! Hva bruker du som sperrelag på BabyBeehinds?

Skrevet

Jeg bruker ullbukser, siden vi bruker de som nattbleier så bruker jeg som regel Disana sine ulltrekk (de er ganske stretchy, goood plass). Ellers fins det jo egne ulltrekk fra Baby Beehinds, jeg regner med at de passer også. Send en mail til bleieboden og spør! Jeg får alltid svar rimelig kjapt derfra. Eller det går an å strikker selv. Hvis du vil ha trekk i PUL, innbiller jeg meg iallfall at So Simple-trekkene vil passe.

Skrevet

Nå har jeg bestilt 4 Baby Beehinds fra Bleieboden :) . Er spent på dem! Har jo en del ullbukser, så bruker bare dem som sperrelag da. Kommer nok fortrinnsvis til å bruke disse som nattbleier. Har du ekstra innlegg i da, eller holder de som de er?

Skrevet

Hos oss holder de faktisk som de er! Virkelig geniale, jeg tror det er de eneste bleiene jeg ikke trenger ekstra innlegg i på natten. Jeg har gutt, og de kneppbare innleggene som er inni kan liksom brettes til litt slik at jeg får det tykkere framme enn bak (siden det er der det tisses mest hos gutter).

Men vær oppmerksom på at de trenger noen vask før de virkelig ble gode, jeg var litt skuffa etter de første gangene jeg brukte de (hadde bare vasket de en gang), men etter noen flere bruk og vask ble de bare bedre og bedre! Kanskje lurt å prøve de litt på dagtid først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...