Gjest Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Lager en ny tråd for og svare deg på det du spurte meg om ang. blødning og crinone. Jeg har ikke syklus, skjønner du. Blør en sjelden gang, men that`s it. Har diagnosen tidlig overgangsalder. Derfor vil ikke jeg få noen blødning av meg selv om rugedag 14-15-16 alt ettersom. Jeg er nødt til og SLUTTE på Crinone for at blødningen skal kunne komme. Trodde ikke etter første rugeperiode at blødningen ville komme da heller egentlig, men det gjorde den. 2 dager etter. Vi skal starte opp med nytt forsøk i april. Håper donor har maaaange egg til oss av prima kvalitet!! Hvor i prosessen er du nå??
Madam-mim Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Da skjønner jeg litt mer:) Har ikke syklus jeg heller. P-sprøyta ødela kroppen min. Sikkert derfor jeg heller ikke begynnte å blø før etter medikamentslutt på forrige ivf. Jeg holder nå på med andre ivf. Er på rugedag 9 i dag, satt inn to egg 7.februar. Har ikke helt trua på at det går nå heller. Eneste jeg merker er litt murringer fra tid til annen, samme som på forrige forsøk som ble negativt. Men vi får se til uka:) Hvor mange forsøk har du hatt da? Ja, får håpe på mange gull-egg fra donor!
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Åh, kjenner jeg blir spent på dine vegne nå, altså!!! Du må ha masse masse lykke til:O)) Jeg krysser fingre og tær for at du får se en positiv test til uka!! Synd og høre om den P-sprøyta. Fryktelig trist og veldig irriterende at den skal være årsaken til at du nå ikke har syklus:( Jeg har hatt ett ferskt forsøk og ett fryseforsøk til nå. Neste gang satser jeg på at den sitter!! Nok en gang, masse lykke til fra meg:O)) Jeg følger spent med deg!! Murringer kan være et godt tegn det, vet du:O)
Madam-mim Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Takk for det:) Får leve i håpet litt til hvertfall. Ja, jeg må si jeg er bitter på den p-sprøyta. Var helt i orden før jeg begynte på den, har til og med vært gravid på egenhånd før jeg begynte på den. Gikk på den i 4 år, og tok siste sprøyte april 2005. Har klaga inn til norsk pasientskade erstatning. Ikke at det hjelper noe med å få barn, men syns ikke det er riktig at produsenten kan slippe unna med det. Ønsker deg masse lykke til når du skal starte opp igjen med nytt forsøk, går fort mot våren nå
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Tusen takk:)) Synes tiden går så fort nå, så april kommer nok før jeg aner det. Jeg har selv valgt og utsette forsøket fra mars til april for og kunne opereres først og fjerne eggstokkene, samt sjekke at alt ligger til rette i livmoren for at et egg eller to skal kunne feste seg:O) Bra at du har klaga til NPS!! Er overhode ikke riktig at produsenten skal slippe unna!! Sikkert ikke bare du som sliter med ettervirkninger etter sprøyta, så produsenten burde få seg en smekk på fingrene. Har du hatt mange IVF-forsøk til nå??
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Hehehe:O)) Det hjelper og huske hva man leser:O)) Ser at du er på ditt andre forsøk nå)
Madam-mim Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 heheh..ikke lett å huske alt heller da:) Da får vi krysse fingrene for at livmora di blir klar for å ta til seg nye egg i april, og at operasjonen går fint, det gjør den jo helt sikkert:) Er nok mange som sliter etter den sprøyta ja. Hadde det vært opp til meg burde det ikke vært lov til å få denne sprøyten før man hadde fått de barna man ønsket. Nå får jeg komme i gang med litt husarbeid å få tankene over på noe annet enn testing, ikke lett akkurat men. Ha en riktig god helg:)
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Hehe:O)) Nei, skjønner deg godt:O) Du får passe på og stelle godt med deg selv innimellom alt husarbeidet:O)) Jeg skal se videre på skiskyting, men regner med Russland tar gullet i dag. Etterpå blir det husarbeid her også. Ikke min favorittsyssel, men det må gjøres. Ha en riktig god helg du også))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå