Hvite due Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Ser ut til at jeg har fått mensen....off jeg er sååååå lei meg!! Mitt 2 mislykket forsøk....Er bare helt tom.
Madam-mim Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Ånei, det var fryktelig leit:( Det er ikke mye som kan sies for at det blir bedre. Håper du har noen hos deg som kan trøste. Sender deg hvertfall en klem!
twinanne Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Hvite Due det var da leit da, føler med deg. Sender deg en skikkelig bjørneklem og trøste klem. Begynner å bli nervøs selv jeg har noe på følelsen at det samme skjer meg med min første IVF, testdato onsdag. Har hørt at det er mest vanlig å ikke få mensen før etter at slutter med Crinone, hvilken dag fikk du mensen på da?
Hvite due Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 Takk for klemmen det varmet.... Dette er pyton....men håpet om baby blir ikke mindre. Skal ut å spassere meg en god tur...har vært inne i hele dag og vært lei meg.
Hvite due Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 Takk for den gode bjørneklemmen. En klem og gode tanker er det beste som finnes etter et mislykket forsøk:-) Jeg skulle ta graviditetsstest på tirsdag 19/2. Slik at jeg fikk mensen før jeg fikk testet meg....jeg begynte å granska dopapiret igår kveld....og idag morges fikk jeg svaret...Off nei dette er pyton. Det er et berg og dalbane liv vi lever fortiden... Får håpe vi lykkes ved 3 forsøk!!! Du har noen spennende dager frem til onsdag:-) Det kan gå helt fint med deres forsøk!! Hold motet oppe og prøv å slapp av.
Emma*den lykkelige venter Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Trøsteklemmer fra meg... Ta vare på deg selv...huff dette er vondt og trist
MK73 Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Uff, det var leit. Klem til deg! Twinanne: Jeg tror de fleste får mensen selv om man går på Crinone, det fikk i alle fall jeg på mine to forsøk, fikk mensen 11-13 dager etter innsetting. Når man går på Progynova og Progestan får man oftest ikke mensen før etter at man slutter på medisinene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå