Katharina88*Angelica08 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Jeg vil gjerne føde snart jeg.. Er så sliten.. Har soveproblemer, Treg mage, Vond rygg, nakke og skuldre, Bekken løsning blandet med bekken låsning, masse vann i kroppen, legg kramper, rastløse bein, gått opp 20 kilo og er i uke 33+3.. I tillegg får jeg kynnere i fra hælvette, de er så vonde, tar skikkelig tak i ribbena mine Føler meg bare så utrolig TUNG og absolutt alt gjør vondt! Med andre ord - jeg er LEI.. Føler meg forsynt med og være gravid nå.. hadde ikke en eneste plage før jeg kom i uke 29/30 og da kom ALT, syns jeg har fått alle plager det er mulig å få jeg.. Deilig å få syti litt hvertfall, få det ut lissom! Det er bare og tenke positivt de siste ukene, det er absolut værdt det og gå igjennom dette for min lille prinsesse Gleder meg til og holde den lille jenta i armene mine, hun kan grine og styre så mye hun vil, da har jeg hvertfall en grunn til og være våken 24/7, nå sitter jeg jo bare og ikke har noe og gjøre, men når hun kommer får jeg mere en nok og henge fingra i, og det blir deilig. Er noramlt en veldig rastløs person, ting må skje hele tiden Så nå ser jeg VIRKELIG fram til å gå igjennom en jævlig og smertefull fødsel også være ferdig med alt dette Hehhe! Lykke til alle andre Måtte bare få tømt hjernen min litt jeg, og syti litt om alle plagene mine som plutslig bare kom
Adora Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Skjønner at du er lei. Jeg er bare i uke 17, men vært mye plaget med kvalme, der jeg har kastet opp fler ganger daglig, gått ned fler kilo pga jeg ikke har fått i meg noe mat, mye svimmel, hodepine og utrolig vondt i ryggen, om jeg ligger sliter jeg med og komme meg opp og når jeg går knekker jeg nedover pga smerten. Håper ikke jeg får en masse mer plager senere i svangerskapet. Men gleder meg selv til babyen er ute, det blir deilig:)
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Akkurat som du beskriver hvordan jeg har det!! AAALT var bra helt til jeg kom på slutten av 20`ukene:p hehe
Katharina88*Angelica08 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Det er helt jævlig U-utholdelig.. Nå sitter jeg her fordi jeg er driiit kvalm og alle invollene mine og all maten jeg spiste igår bare ligger som en sjø i halsen, skulle bare ønske jeg kunne spy I tillegg har jeg fått no idiotisk "utslett" på magen som klør helt for jævlig, og jeg smører og smører.. Orker snart ikke mer jeg.. Som om jeg ikke hadde nok med det jeg beskrev på toppen her..
blir gal Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 hvorfor blir dere gravide da?burde vell vite om alle disse plagene ville komme.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2008 Hormonell eller? Nei jeg viste IKKE hva det innebærte og være gravid.. ! Men da jeg er IMOT abort så jeg ikke no annet valg en og fortsette og være gravid, (fant ut jeg var gravid når jeg var 9 uker på vei).. Og barnet mitt er VELDIG ønsket, men det er ikke mye fett når man får ALLE plager det er mulig å få på likt vettu.. ! *RisterPåHue*
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 offda.. tror nok de som planlegger å bli graivdie også blir ganske dritt lei mot slutten!! Meeen heldivis nermer det seg fødsel:)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Til blir gal: En velger jo ikke å ikke får barn/ta abort pga svangerskapsplager, selv om man vet det kanskjer kommer til å bli helt f*! Er jo bare noe en må leve med den perioden det varer, men må fader være lov å klage i sådan stund uten at folk stiller slike spørsmål! At det går an..
Katharina88*Angelica08 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2008 Virker som du må ha noen plager å siden du kaller deg "blir gal"
Katharina88*Angelica08 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2008 Og forresten.. Siden det her er SYTE innlegget mitt må jeg bare tilføre at jeg har fått svangerskapskløe!! Når skal det være nok? Trodde jeg hadde nok plager jeg ! Men neeeida... Håper de syns så synd på meg på sykehuset at de bare setter igang hele fødselen!
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Skit, det høres ikke hyggelig ut. Jeg begynner på uke 29 på torsdag, har til nå hatt det rimelig bra, men det er siste trimester man virkelig kjenner at man er gravid har jeg hørt. Det er verst mens det står på, når lillegullet har kommet skal du se at plagene er glemt =) Lykke til.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. mars 2008 ja nå merker jeg VIRKELIG jeg er gravid kan du si.. har gjort det en stund å skal sies..
Snoflak Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Bli Gal: Ikke still slike utrolig tåpelige spørsmål.. d blir for dumt.. Man blir gravid fordi man ønsker BARN.. ikke fordi man vil gå gravid... ! Lillejenta vår var planlagt men jeg personlig hater å gå gravid, d jeg ser frem til er når hun kommer UT.. d er nå bare sånn idag at man faktisk må være gravid før babyen kommer.. ! Katharina88 : er VELDIG enig med deg... Jeg er SHITA LEI selv.. jeg har hatt så og si alt driten man kan få i svangerskapet selv.. På jobben sa dem at "om jeg hadde vært ett dyr hadde jeg vært avlivd forlengst pga alt som går galt med kroppen min" hehehe.. Er 100% sykemeldt nå og håper d vil hjelpe litt på.. Jeg er selv nå i 31 sv.skaps uke og har gått opp 13 kg.. kjenner d tar på.. Kvalmen er på vei tilbake IGJEN.. ryggen hyler.. bekkenet er helt på trynet.. får ikke sove om nettene.. er deprimert.. Hadde nettopp betennelse i ankelen, underlivet, øyet OG tannkjøttet.. Har hatt sopp sopp sopp og atter sopp.. Har hatt blødninger flere ganger i starten.. Sleit med ekstremkvalme i starten.. Har ei jente i magen som liker å KYLE beina i ribbeina mine.. osv osv har hatt d meste.. Jeg personlig er IKKE en av dem som liker å være gravid.. jeg har sagt til sambo at d blir en god stund til nestemann kommer, for jeg er drittlei av dette... Åhh, d va deilig å få det ut
Katharina88*Angelica08 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. mars 2008 ja ikke sant? Fytti det letter "trøkket" bare å få skrivd det ned og KLAGA ordentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå