Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke tro det. Vi har fått time til forsamtale. :) Fikk brev for en uke siden om at de hadde motatt søknaden. Og på torsdag lå det brev igjen i posten om at vi har fått time den 10 mars!!! Kan ikke tro det... Det stod i brevet at det var 3 mnd venting til forsamtale.. Dette gikk fort!!! hehe... Noen som vet hvor lang tid det tar før man begynner behandlingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker godt hvordan det var å få dette brevet, veldig spennende!

Dette betyr at du er `inne`... Når man setter i gang avhenger vel av om hvordan syklusen er, og om det noen andre fysyske hindringer. Min syklus er ikke så verst regelmessig, så jeg satte i gang etter første mens noen uker etter forsamtalen.

Anbefaler deg å begynne å skrive ned alt du lurer på, så er det bare å spørre i vei når du kommer dit!

Lykke til!!!

Skrevet

De spør når du skal ha mens, og jeg var så heldig at jeg ventet mens rett etter samtalen og fikk da beskjed om å ringe inn når jeg fikk den, så fikk jeg nå oversikt på start tidspunkt.. så her var det rett på.

Ble kjempe glad :o)

Ønsker deg lykke til, og spennende at det skjer noe!!!

Skrevet

Ååå kan det skje så fort??? Eneste probleme her er mensen da. Jeg har ikke hatt den siden desember og kjenner jg meg selv rett så får jeg den rett før samtalen også går det 3-4 mnd igjen til neste! :( Men vi er no i gang da! hehe... Er kjempe glad for det da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...