Gå til innhold

Hvor lenge har dere gått på sprøyte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du slo meg suverent der gett, jeg som syntes at jeg gikk lenge, 17 dager med Puregon. Håper at neste gang, dersom det blir en neste gang at jeg starter med litt høyere dose med en gang slik at jeg kommer ned på ferre dager med sprøyter.

høres lenge ut ja, hvordan kan det ha seg? er det første forsøk.

Jeg skal begynne med sprøyter 27 feb og regner med at siste sprøyta blir satt ca 6/7 mars, det blir 9-10 dager. har gått sånn hver gang. Dette er det 3 forsøket vårt.

mvh

Annonse

Grunnen til hat jeg har gått på sprøyter såppas lenge er det at jeg har pcos og har stor sjans for overstimulering, så legen begynte på laveste dose og har sakte jobbet seg oppover... Først nå som jeg har fått dosen opp i 225IE har det begynt å modne...

Det er nok ikke så lett å dosere, siden vi reagerer så forskjellig. Jeg har og PCOS. Som jeg nevnte på "er det noen uke 7 og 8 her" så ble jeg overstimulert sist.Først synerala nesespray i noen uker og så hadde jeg da 4 dager med 100 og 5 dager med 125. og det ble altfor mange follikler, og ingen egguthenting. Ikke noe gøy det heller.

Denne gangen startet jeg på (ingen nesespray) med 75ie i 3 dager, økte til 100 i 4 dager, og økte deretter til 125 fra dag 8 til 12.. Det ble en perfekt dose for meg.

Håper det er en god fremgang på mandag når du skal på ny kontroll!! ;o) Følger med deg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...