Gå til innhold

Erfaringer med Emmaljunga duo edge??

Anbefalte innlegg

Jeg liker vognen og vil gjerne høre noen erfaringer?

1. Blir den for tung å trille i ulendt terreng? Skogsveier tenker jeg på.

2. Er den lett å ta med inn og ut på buss?

3. Må du ha stasjonsvogn for å få den inn i bilen.

4. Er den tung å trille (den er jonesten 20 kg)

5. Er bagen tung å bære opp 5 etasjer uten heis?

6. evt andre fordeler/ ulemper du vil dele med meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136864500-erfaringer-med-emmaljunga-duo-edge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1.Den er ikke tung å trille i ulendt terreng

2.om den er lett å ta med inn og ut av buss kommer vel ann på din fysikk og hvor høy du er og sånn. Jeg syns det går greit, men den er jo tung

3.vet ikke

4.ikke tung å trille i det hele tatt

5.vet ikke.

6.fordel at man kan justere håndtaket så det passer til både høye og lave personer.

den er veldig robust

den er knall fin

har ikke så mye fjører , så den jynger ikke så mye som f.eks simo vognende. Det er smak og behag om en liker det eller ei.

1. Vogna er super på skogsveier!!

2. Kan tenke meg at den er litt stor inn og ut av buss, men vi har sportsunderstellet, og det er jo det største og tyngste..

3.Vi hadde Audi A6 da vi brukte vår vogn. Du får den inn i en vanlig bil, men da må du demontere litt mer tror jeg.. Event understellet i bagasjerommet, og bagen i baksetet.

4. Den er veldig god å trille. Du merker ikke at den er tung når du triller på rette strekninger. Meget stødig og fin!!

5. Jeg vil nok tro at bagen kan bli tung å bære opp 5 etasjer, ja :(

6. Vi var veldig fornøyde med vogne, men da vi bor slik til at vi kjører mye bil og tar den ofte inn og ut av bagasjerommet, synes jeg det er en tung vogn.

Hadde ikke valgt denne dersom jeg bodde i by. Stor og bred å trille i butikker..

1: Nja, det kommer jo ann på hvor ulendt.. "byskogsvei" er noe helt annet en skikkeli skogsvei!!

2: Kommer ann på hvor stor bussen er.. men vogna er tung!

3: Du MÅ ikke, men etter å ha lempa (lirka) den opp og ned bagasjerommet noen ganger blir du nok å føle det slik..

4: Ikke på slett asfaltvei... men opp BRATTE bakker når ungen begynner veie litt kan det bli mange pauser!

5: HEHE det tror jeg bare du kan gi opp med en gang.. har du løfta på bagen kan du tenke deg hvor tung den blir med en urolig baby oppi der! Tror nok softbag er tingen for deg.. for så å heller bære kun ungen!

6: Vet mange har klaga på at teleskophådtaket sklir ut... ellers morkner den der skumgummien på handtaket fort opp! Bremsene her fikk seg en skikkelig test og stanga ble lett skjev.. Myggnettingen er ikke tett, store hull på hver side av kalesjen.. Vogna er ikke vind og vanntett!

Vet mange er superfornøyd med denne vogna, den er jo stor og romslig! Men den tåler nok dårlig "utkant"norge med vær, vind og ulendt terreng!

jeg tenker og på å kjøpe denne vogna,pga den storebagen.og at den er solid og god på turgåing .

har bugaboo nå,men likerikke at bagen på den er så lav.skal fordet ha bag til den som jegkan bruke i byen og kjøpesenter,orker ikke gå åløfte på duo edge hver gang jeg skal svinge.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...