Gå til innhold

Nå kan prinsen bare komme

Anbefalte innlegg

Endelig er alt i hus som behøves til den nye verdensborgeren skal komme om ca 19 dager, ja, ikke tale om at jeg vil gå over terminen........... He he he, evig optimist kan jeg nå i alle fall være.

Men, har i alle fall fått handla siste rest i dag, så nå kan han stelles også uten å måtte ligge rett på et håndkle, kjøpt stellematte i dag og en hel del andre småting som trengs (babyolje, sinksalve osv., osv.). Satser på å få masse klær i gave når han blir født, ellers må vi kjapt ut og handle det, har ikke kjøpt mer enn at han har i maks 2 dager før jeg da eventuelt må vaske.

Så nå kan jeg nyte resten av permisjonen og satse på å ikke gå for lenge på overtid.......... Det var den optimisten i meg ja.

God helg alle damer. Kos dere.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136864457-n%C3%A5-kan-prinsen-bare-komme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig å kunne slappe av med at alt er klart. Får stellebord og skinnpose av en venninne av mamma i morgen. Gleder meg til å få det inn og se om det i det hele tatt passer på badet.. he he.

Men hva har du kjøpt av stelleprodukter? Er helt grønn jeg. vet bare om sinksalve og bleier også skrev du babyolje. Hva mer trenger jeg?

Har ikke kjøpt mer enn det. Har kjøpt inn Pyrisept og Q-tips til navlestell og noen bomullskompresser til å tørke med.

Butikkene stenger jo ikke selv om vi får baby, så jeg kommer til å kjøpe etter hvert som jeg trenger. Vil ikke ha for mye "dilldall" da jeg er redd jeg ikke kommer til å få bruk for det.

Kommer til å kjøpe våtservietter til å bruke ute, men kommer til å vaske med kluter hjemme.

Hvis du er i tvil om hva du trenger, spør på apoteket. De kan fortelle mye om hva du må ha og bør ha og ikke trenger å ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...