SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 eller er detta ikke bra
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2008 Har ei venninne som sliter sååå mye med vekta nå, og hun er fast bestemt på å begynne igjen på de nå. (hun gikk på de før hun ble gravid) er 4 mnd siden hun fødte.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Det går over i mm og om du ammer skal du derfor ikke bruke de. Du skal heller ikke slanke deg mens du ammer for da går tungmetaller og avfallstoffene du har i kroppen over i melken din og detter er ikke bra for babyen. Du kan max gå ned 1/2 kg i uken eller mindrer for at ikke dette skal skje. http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322000
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 Nå har jeg prøvd å forklare henne det. Men det går ikke inn.. huff..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Skal stå ganske tydlig på innholdsfortegnelsen!!! Får ho virkelig disse av legen når hun ammer???
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 hun har igjen fra før hun ble gravid. gidder ikke bry meg snart. hu hører jo ikke på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå