Gå til innhold

vet ikke termindato enda....

Anbefalte innlegg

Jeg har jo hatt termin 14 juli siden jeg ble gravid...men på ultrlyd forige uke satte de meg tilbake 2 uker...at jeg altså er mello 16- 17 uker på vei...og ikke 18-19 som de trodde. Det er jo greit det...det betyr bare at babisen kommer i slutten av juli...og ikke i midten. Men, det jeg syntes var rart var at gynekologen ikke ga meg ny termin der og da. Han sa jeg skulle få ny termin neste gang...altså om 3 uker. Litt kjedelig å gå rundt i uvissheten om hvor langt jeg er gravid da....kjedelig og ikke vite hvor langt i utviklingen babisen min er....det er jo i disse ukene nå som er spennende å følge meg. Hmmm...må vel bare smøre meg med tolmodighet...selv om jeg synes det er veldig snodig.

Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136863435-vet-ikke-termindato-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har opplevd akkurat det samme som deg.

Mensterminen min var 4. juli, men jeg var klar over at den var veldig usikker, fordi jeg ble gravid like etter at jeg sluttet på pillene.

Jeg fikk innkalling til ordinær ul 31. januar, og i følge mine beregninger var jeg da 18+1 uker på vei.

Men jeg fikk beskjed om at jeg var 2-3 uker kortere på vei enn antatt, og fikk ny time 19. februar. Så jeg fikk heller ikke vite noe mer konkret enn at jeg var ca 15-16 uker på vei, og ble nødt til å smøre meg med tålmodighet...

Nå er det heldigvis bare 3 dager til jeg får vite både termin, og forhåpentligvis kjønn! :)

Så smør deg med tålmodighet, og trøst deg med at tida går fort, hvertfall synes jeg det...

Hei,

godt å høre at det ikke bare er meg. Vet jo det er vanlig å forandre den første terminen man får, men syntes det var så rart at de ikke ga meg noen ny. Ja,ja....godt å vite at andre har opplevd det samme hvertfal. Det er sannt at tiden går fort, og babyen kommer uansett når den er ferdig til det...hehehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...